sestdiena, 2011. gada 12. novembris

Turpinājums ELF nagu lakām

Šoreiz ieraksts bez bildēm par maniem iespaidiem. Klājot uz nagiem ELF nagu laku biju sapriecājusies, jo uzklāšana nesagādāja nekādas grūtības un tonis bija tiešām sulīgs un skaists. Bet... kad pēc 20 minūšu žāvēšanas ( arī quick dry top coat uzklāšanas), sāku neuzmanīt nagus, pamanīju pamatīgus nospiedumus uz nagiem. Tā kā nagi bija lakoti vēlu vakarā, tad nostaigāju nākamo dienu ar viņiem, noturības problēmas gan nemanīju ( tiesa tā ir tikai viena diena). Protams, došu iespēju arī citiem toņiem, varbūt nebūs problēmas ar žūšanu. Šobrīd gan jāsaka, ka pēc pirmā iespaida vairāk nepasūtītu viņu nagu lakas, jo daudzās labās lietas man nespēj likt pirkt nagu laku, ja man stundu tā ir jāžāvē... Vai esi mēģinājusi ELF nagu lakas, kāda ir Tava pieredze?

3 komentāri:

  1. Ieva, ieteikšu izmēģināt Seche Vite virskārtu . Ebayā un pāris online veikalos var atrast . man bija fast dry . uzklāj, kad nadziņi ir nedaudz apžuvuši, bet ne pilnībā . Tiek galā pat ar vislētākajam lakām .

    AtbildētDzēst
  2. Jā, esmu daudz slavinoša lasījusi un video redzējusi par šīm virslakām, bet mani nedaudz attur no iegādes to sastāvs. Nezinu, varbūt jāizmēģina un būs tā vērts..

    AtbildētDzēst
  3. a nevar būt tā, ka tā nagu laka vienkārši neiet kopā ar konkrēto virskārtu? man dažreiz tā ir :( kaut kāda ķīmija neļauj nagulakai žūt normāli. pamēģini bez tas virskārtas, es esmu lasījusi daudz labas atsauksmes par elf lakām

    AtbildētDzēst