sestdiena, 2012. gada 18. augusts

Macadamia natural oil deep repairing masque, atsauksme

Šobrīd man ir uznākusi vēlme izmēģināt izslavētus produktus, kuri ir bieži sastopami favorītu listēs, nenoliedzami arī šo matu masku ir redzējis youtuba video un blogos teju ikviens, kam ir interese par skaistumkopšanu.

Tā kā šis ir tik ļoti izslavēts produkts, tad arī sagaidīju no tā vairāk kā no vienkāršas matu maskas, līdz ar to vērtēju skarbāk.
         Vizuālais noformējums man patīk un pat ļoti. Gaumīgs krāsu salikums, uzreiz var atpazīt starp daudzajiem matu kopšanas līdzekļiem veikalā. Diemžēl par nepārdomāto funkcionālo noformējumu pārliecinājos jau pirmajā lietošanas reizē.
 Vidū bija plastmasas maziņš tāds kā rokturītis, aiz kā satvert aizsarg plastmasu, lai maskas lietošanas nav ķēpīga un nelīst ārā, bet tas nolūza jau pirmajā nost ņemšanas reizē. Tā kā man nav vēlmes aplauzt visus savus nagus, tad turpmāk būs vienkārši jāskrūvē vāks virsū bez tās aizsargplastmasas.
Lai arī ražotājs nav melojis par vērtīgajām eļļām un ekstraktiem maskas sastāva, jāsaka tie visi ir uz sastāva beigām, kas norāda, ka to koncentrācija ir neliela, pirms vērtīgajām vielām ir alkohols un silikons.
Produktam piemīt tāds diez gan spēcīgs aromāts, kas man šķiet maskulīns. Laikam to apliecina tas, ka mans vīrietis pēc manu matu pasmaržošanas teica, ka arī gribētu, lai viņa mati tā smaržo :D Atverot iepakojumu aromāts ir sevišķi spēcīgs, pēc mazgāšanas vēl kādu laiku saglabājas matos.
Konsistence ir biezi krēmīga, ieklājiot matos ir sajūta, ka nu tik būs. Kamēr tā ir matos, tie ir neiedomājami zīdaini, sajūta, ka tiek atjaunoti, baroti un tiešām kopti. Pēc izskalošanas īsti tā slīdīgā sajūta vairs praktiski nesaglabājas. Plusi- viennozīmīgi vizuālais noformējums, mati ir viegli ķemmējami, aromāts ( kam pluss, kam mīnuss). Mati noteikti nav tik sausi ka bez maskas, tie ir tādi mīkstāki. Bet man prasās tomēr vairāk kopšanas, sevišķi matu galos, kā arī vizuālais matu izskats pēc daudzām maskām, kas ir krietni zem šīs cenu līmeņa ir labāks, man gribās vairāk spīdumu un veselīgāku skatu. Kopumā- tāda normāla matu maska, brīnumus nedara un pārsteigumu un nenormālo sajūsmu no savas puses nesagaidīju. Varbūt par daudz bija saraklamēts, vai kā...Pagaidām domāju, ka atkārtoti neiegādāšos šo masku. Testēšanai nopirku arī nelielu šampūna iepakojumu, redzes kāds tas būs.
Vertējums 6/7 no 10
Šīs firmas produkti ir atrodami salon Line, Stockmann, internetā

16 comments:

  1. Dīvaini, jo tik tiešām lielākoties, kur par šo stāsta visi sajūsmā. Varbūt mums latvietēm matu struktūra savādāka??:D
    Gaidīšu atsauksmi par šampūnu arī;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja šī būtu matu maska no Drogam par 3 ls, droši vien vērtējums būtu augstāks, bet tā kā tā ir nenormāli izslavēta, es gaidīju brīnumus, laikam tas pie vainas.. Kaut gan jāsaka, ka mani mati ir tiešām prasīgi, lai būtu sajūsmā par matu kopšanas līdzekļiem ( bet tas jau pateicoties maniem pāri darījumiem viņiem :D )

      Dzēst
    2. Katram jau tie mati citādāki :)
      Nu tagad pēc šī izlasīšanas vairs tik ļoti netīkoju pēc maskas. Nav sajūta, ka nauda ir zemē izmesta?

      Dzēst
    3. Nu tas gan, kas vieniem matiem der, otriem galīgi garām. Gluži, ka nauda izmesta vējā, tādas sajūtas nav, es viņu vēl ar atlaidi pirktu, tad nav tik traki, bet tādā sajūsmā, kā gaidīju, ka būšu arī neesmu. Bet tas jau nenozīmē, ka neviens nebūs, kāds ar atšķirīgu matu tipu varbūt būs sajūsmā ;) ( man ir blondi mati, kas nav no dabas blondi, ātri aug, līdz ar to bieži jākrāso saknes, un kā jau regulāri krāsoti mati prasa īpašas rūpes).

      Dzēst
  2. Gribu pamēģināt, bet rokas "neaiziet", palides par atsauksmi! :)

    AtbildētDzēst
  3. Es gan esmu sajūsmā! Sākumā pamēģināju mazo test versiju maskai, tad uz atlaidēm nopirku šampūnu un masku. Esmu kļuvusi atkarīga un iepirku vislielākos iepakojumus, jo šis produkts manā vannasistabā ir uz ilgu palikšanu :)
    Tādu mīkstu un gludu matu sajūtu neesmu sasniegusi ar nevienu no "dārgajiem" šampūniem un maskām.
    p.s. mati man sausi, balināti un vēl taisnoju :) tas tā...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu man mati arī līdzīgi, rezultāts jau ir no tās maskas, bet nu pēc tās visur pieminēšanas un nepārtrauktas būšanas favorītu listēs laikam biju sacerējusies par daudz...

      Dzēst
  4. Es arī šo produktu nomēģināju mammas reklāmas iespaidā, viņa ir stāvā sajūsmā, bet man savukārt pēc ilgviļņiem pavasarī sabojātie mati laikam gaida ko vairāk. Sajūta pēc šīs maskas bija kā pēc parasta Drogu matu balzama lietošanas. Nekas īpašs un noteikti ne tās naudas vērts...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu redz, atkal pierādās, kas der vienam- neder citam!

      Dzēst
  5. Kur tieši tu viņu iegādājies, ja nav noslēpums, nēsmu tik lēti nekur redzējusi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Salon Line ar klienta karti un vēl papildus atlaidi ;)

      Dzēst
  6. Vai tur var arī mirstīgie iepirkties, jeb nepieciešama friziera/kosmetologa u.t.t. apliecība? Skatos, ka tagad tieši tur maskām atlaides.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iepirkties var jebkurš, bet cenas daudz augstākas nekā tiem, kam ir izglītība kādā no skaistumkopšanas jomām.

      Dzēst
  7. Par šo izslavēto produktu man vienmēr ir bijušas sajūtas, ka viņš nav tās naudas vērts, jo jebkura kaut cik dabīga maska dod to pašu, brīziem pat labāku rezultātu. Tā arī man neceļās roka viņu nopirkt.

    AtbildētDzēst