pirmdiena, 2012. gada 18. jūnijs

Siberikas apmeklējums

Neskatoties uz to, ka šad tad ir sanācis būt Siberikas veikalā, nekad nebiju tur neko pirkusi. Ja godīgi pat nezinu kāpēc. Bet aizvien vairāk un vairāk tiek runāts par produktiem, kas tur iegādājami, piemēram šeit un šeit komentāros, tad nu arī es padevos un iepirku šo to iemēģināšanai.
 Baikal herbals sērijas taukainai ādai toniks, dienas krēms un serums. Ļoti patīk, ka krēmiem ir iepakojums ar pumpīti, kas nodrošinās, ka krēms ilgāk saglabāsies svaigs un netiks ienests piesārņojums krēmā ar pirkstiem. Sastāvs jau nu ļoti labs un par tādu cenu.. ( Krēms un serums 2,95 ls katrsun toniks 1,95 ls. Starp citu cenas zemākas nekā interneta veikalā pirkumins.lv)
 Organic shop ķermeņa krēms ar līčēm un medus ķermeņa skrubis, Elīnai gan bija nepārāk labas atsauksmes par šīs firmas skrubi, bet tik un tā nolēmu pamēģināt.Šobrīd vairākiem skrubjiem ir atlaides ;)
Matu eļļa ampulās matu stiprināšanai un spīdumam.
Šos paņēmu klāt, lai tiktu pie 3 zīmodziņa ( iepērkoties par katriem 5ls, saņem 1 zīmodziņu, kad ir sakrāti 5 zīmodziņi, saņem klienta karti, kas nodrošina regulāru 10% atlaidi, un dzimšanas dienā un laikam 2 dienas pēc 30% atlaidi).
Esmu sajūsmā par savu guvumu, ceru būšu sajūsmā arī lietojot. Vai Tu iepērcies veikalā Siberika? Kādi ir Tavi favorītprodukti un atklājumi? Kādas vilšanās?

17 comments:

  1. Baikal šampūnus es arī pacilāju, bet jāizlieto krājumi, un tad gan droši vien būs jāiemēģina. Tā kā priekš manis viņiem nav diez ko izdevīgas atrašanās vietas, tad es arī laikam būšu no tiem, kas iepirksies reti, bet daudz :) (ja vien pievienošos šo produktu fanu pulciņam).

    AtbildētDzēst
  2. Atbildes
    1. Viņiem ir vairāki veikali, šeit ir adreses:
      "Siberika" Prušu iela 2b
      "Siberika" Maskavas iela 400 T/C ZOOM
      "Siberika" Kr.Valdemāra iela 62a T/C Optima
      "Siberika" A.Deglava iela 100 T/C SUPERNETTO
      "Siberika" Kurzemes prospekts 1a T/C DAMME
      "Siberika" Rīga, Kārļa Ulmaņa gatve 88 T/C MAXIMA
      "Siberika" Rīga, Lidoņu iela 27 T/C IKI
      "Siberika" Jelgava, Rīgas iela 11a
      "Siberika" Daugavpils, Raipoles iela 11a
      "Siberika" Valmiera, Georga Apiņa iela 10a
      "Siberika" Tukums, Kurzemes iela 36
      "Siberika" Rezekne, Atbrīvošanas aleja 141a

      Dzēst
  3. Es nesen arī paguvu apmeklēt šo un mani pašreizejie favorīti ir Lactimilk krēms ādai ap acīm un Organic shop ķermeņa putas (Body mousse).
    Noteikti iegriezīšos vēl šajā veikalā, lai izmēģinātu vēl šo to :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tas Lactimilk krēms ādai ap acīm baigi izslavētais, bet vakar izskatījās, ka ir izpirkts, vismaz nepamanīju.

      Dzēst
    2. Lietoju Lactimilk šampūnus,balzamus un spreju matu augšanai. Šampūni patīk,no draudzenes dzirdēju atsauksmi,ka viņas mati sākuši ātrāk augt kopš viņa lieto šo šampūnu (sastāvā,šķiet, bija piena sūkalas vai kkas tādā garā).
      Par spreju vēl nevaru dot atsauksmi,jāizlieto pudelīte un tad varētu domāt vai ir bijis derīgs vai nē.
      Kaut kad senāk biju nopirkusi viņu sejas krēmu. Man ir sausa,jūtīga āda, bet šis krēms tomēt nespēja sniegt pietiekamu mitrināšanu, turklāt bija ziema un tad mana āda kļūst Sahāras tuksnesis.

      Dzēst
    3. Par Lactimilk šampūniem un sprejiem arī esmu dzirdējusi labas atsauksmes, kā arī acu krēms ir izslavēts, bet tas vienmēr ir bijis izpirkts. Paldies par slikto atsauksmi par sejas krēmu, nebūs jāiegrābjas :)

      Dzēst
  4. man pilnigi nav pa celjam neviens no vinju veikaliem :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, atrašanās vietas viņiem varētu būt ērtākas.

      Dzēst
  5. es arī līdz šim neesmu vīlusies viņu produkcijā, kafijas skrubis ir dievīgs, tāpat kā sejas attīrošās putas, noteikti iegādāšos vēl kaut ko. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kuras tieši firmas putas, manīju tur vairāku...?

      Dzēst
  6. ja kaut ko snāk pirkt pie Kristas ginteres nepērciet - iesmērēs pēdējos mēslus nejedzot neko lāgā pastāstīt par viņiem!!! :@

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nezinu kas ir Krista, bet es pārsvarā pērku visu vadoties pēc atsauksmēm un savām zināšanām par sastāvdaļām :)

      Dzēst
    2. Sveiki es gan pie viņas iepērkos jau 2 gadus un visi mani draugi arī, viņa ir pati laipnākā un zinošākā konsultante esmu bijusi prezentācijās ko viņa vada un viņai uzdeva loti sarežītus jautājumus vina atbildēja bez problēmām

      Dzēst
  7. Biju vienreiz Valdemāra un Briāna ielas siberikā - ar to man arī pietika!!
    Pārdevēja (tāda maza auguma ar blondiem matiem) uz "pohmeli" atnākusi uz darbu un nekā lāgā nemācēja piedāvāt kas man bija vajadzīgs!!

    AtbildētDzēst
  8. es ļoti gribētu redzēt Siberikas veikaliņu tuvāk :(

    AtbildētDzēst
  9. Siberikas veikals valdemāra ielā vēl pastāv? Ejot garām manīju, ka tā vietā ir santehnikas veikals.

    AtbildētDzēst