trešdiena, 2012. gada 21. novembris

Tangle teezer, atsauksme

Šodien atsauksme produktam, kuram nenoticēju, kamēr nenopirku un nepamēģināju!
Kopš mani mati tiek krāsoti, matu velšanās man bijusi aktuāla problēma. Skatoties video un lasot atsauksmes uztvēru šo produktu kā plastmasas gabalu ar sasodīti labu mārketingu. Patiesībā šis ir sasodīti lielisks un vērtīgs plastmasas gabals! Vienmēr manā somiņā tagad, nožēloju, ka nenopirku arī līdzņemamo versiju, bet arī šī ir pietiekami ērta līdzņemšanai.
Tagad matus varu izķemmēt izplēšot daudz mazāk matu, ātrāk un kas pavisam forši- droši var izmantot arī slapjiem matiem, turklāt mani mati tad arī ātrāk izžūst!


Tangle teezer sastāv no 2 garumu sariņiem, lieliski ieguļ rokā un ir visādi citādi ērti lietojams, viennozīmīgi esmu priecīga par savu pirkumu un dodu 10 no 10!
Vai esi mēģinājusi Tangle teezer? Kā patīk?

10 comments:

  1. Kas tieši ir tas īpašais, kas atļauj matus slapjus ķemmēt netraumējot? Tie sariņi tādi gumijoti vai cieti?

    AtbildētDzēst
  2. Gumijoti tie sariņi nav, bet nav arī tādi stīvi un cieti. Domāju, ka galvenais ir atšķirīgais garums sariņiem un optimālais atstatums, bet oficiālo izskaidrojumu es nezinu!

    AtbildētDzēst
  3. Vai nav noslēpums, kur pirki un cik maksāja?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pirku Baltic beauty izstādē, cena bija 6,95 Ls
      Piemēram, http://www.salon24.eu/lat#!/produkti/?brand[]=2021&name=tangle-teezer arī var nopirkt, bet cena ap 10 lati

      Dzēst
  4. Man šis Tangle Teezer ir kādu gadu jau. Un nav nolietojusies. Ar parastajām ķemmēm vairs nemaz nav ērti. Toreiz pasūtīju asos.com. Tagad pati esmu UK un Teezer esmu manījusi Boots veikalos.

    AtbildētDzēst
  5. es mācos sadzīvot ar savu. pilnībā apmierina kā ķemmē, tiešām tik laba ķemme nav bijusi, bet izskats mani tā sarūgtināja , vēl jūtos apbižota :)

    AtbildētDzēst
  6. Kāpēc šīm ķemmēm ir tika liels cenu diapozons? Redzēju pa 2 - 25 eur? Kāda atsšķirība?

    AtbildētDzēst