svētdiena, 2012. gada 30. decembris

Atradumi skaistumkopšanas jomā 2012. gadā


Šajā gadā izmēģināts tiešām daudz kas un liela daļa no mēģinātā man ir tīri labi patikusi, bet šeit mēģināju atlasīt, manuprāt, pašus labākos produktus, kas kādu laiku jau tikuši lietoti un ir pierādījuši sevi ilglaicīgi.
Visvairāk pārdomātais pirkums bija Sigmas kosmētikas otas. Sāku ar Sigmax sejas otām, tad arī konsīlera otu un arī Bunny setu. Visas otas ir sevi lieliski attaisnojušas, pirmās lietoju jau pusgadu, mazgāju vismaz reizi nedēļā- tās nav zaudējušas savu formu un funkcionalitāti, sariņi nekrīt ārā. Noteikti iesaku!

Gada sākumā pārgāju uz profesionālajām BES matu krāsām. Man par lielu pārsteigumu- par to paldies teica ne tikai mani mati, bet izrādījās, ka, salīdzinot ar Drogu augšgala krāsām , tas ir arī lētāk! Otrs patīkamais atklājums matu produktu jomā- AB SOS sausais matu šampūns, pirmie mēģinātie sausie šampūni nespēja mani pārliecināt, bet šis tiek pirkts atkārtoti un domāju, savu vietu uz kosmētikas plauktiņa nezaudēs arī nākamajā gadā. Pie atklājumiem noteikti jāmin arī Tangle Teezer.

Kopjošās kosmētikas jomā mans atklājums bija micerālie ūdeņi, patika ne tikai Biodermas, bet arī NUXE. Savas pozīcijas nav zaudējusi JOIK šokolādes maska, noskaņojuma uzlabošanās un ādas dzīvīguma uzlabošana garantēta. Necerēts atklājums cīņā ar pumpiņām, izsitumiem, sausām kutikulām, sausu deguna ādu iesnu laikā un vēl daudziem lieliskiem pielietošanas veidiem bija MOA The green balm. Šogad Latvijā ienāca LUSH, man ļoti iepatikušies ir viņu lūpu skrubji un kutikulas kopšanas krēms Lemony flutter. 

Dekoratīvās kosmētikas favorītus izvēlēties man ir visgrūtāk. Visvairāk lietotā acu ēnu palete bija The Balm Nude Tude, otrs favorīts ir Chanel illusion de ombre tonī Emerveille. Starp lūpu produktiem favorītu priekšgalā ir Chanel Coco Shine, bet jāsaka, ka patika daudzi produkti. Ne tikai vizuālo baudījumu, bet arī baudījumu maņām sniedz Guerlain meteorīti. Laikam mans mīļākais dekoratīvās kosmētikas produkts ir bronzeris, to man ir sevišķi daudz, mīļākais varētu būt Chanel LE Sable Beige ( varbūt nostrādāja tas, ka LE)

Tāds nekonkrētais favorīts ir Siberikas veikals, kurā var atrast daudzas labas lietas par ļoti pieņemamām cenām- piemēram, Organic shop ķermeņa skrubjus, Baikal Herbals sejas kopšanas produktus, dažādas matu eļļas un daudz ko citu.


Lai Jums izdodas patīkami aizvadīt šo gadu un laimīgs nākamais- 2013!

5 komentāri:

  1. Es nevaru izlemt: sausais šampūns no AB vai Lee Stafford?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. LS neesmu mēģinājusi, pēc pirmajām neveiksmēm negribās mēģināt citus, bail atkal iegrābties. Pēc atsauksmēm gan šķiet, ka LS arī varētu būt labs.

      Dzēst
  2. Paldies par MOA balzāma reklāmu. Nākamajā gadā noteikti ceru, ka neiazmirsīšu un iegādāšos! :)

    AtbildētDzēst