svētdiena, 2012. gada 11. marts

cherryculture.com

Ar lielu nokavēšanos pastāstīšu par savu pieredzi cherryculture . Pasūtījumu veicu 5. februārī un jau 26. ajā tas bija pie manis. Diez gan ilgs laiks pagāja, kamēr paciņa tika izsūtīta, bet norakstu to uz izpārdošanas laiku un kopumā 3 nedēļas piegādei no USA ir patīkams laiks. Arī šobrīd līdz 15. martam 20% atlaide tur ar kodiņu MMM2012 ;) Pasūtīju 10 lietiņas, piegāde bija 17$ ( tā ir atkarīga no sūtījuma svara & izvēlētā piegādes veida). Biju jau rēķinājusies, ka būs jāmaksā nodokļi, bet par laimi, uz paciņas bija norādīta vērtība 8$ un nekas nebija jāmaksā :) Iepakots viss ļoti rūpīgi, burbuļu papīros un visas preces atnāca  neskartas. Tās lietiņas, kas ir pieejamas LV ar visu piegādes maksu sanāca lētāk. Atsauksmes būs pēc ilgākas palietošanas, bet favorīti jau tagad skaidri. P.S. bilde ir varen  nekvalitatīva

4 komentāri:

  1. kura no nyx caribbean paletēm tā ir? kāda kvalitāte? arī esmu nolūkojusi..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir I dream of nevis. Pagaidām varu teikt tikai to,ka klājas normāli, ar pigmentāciju problēmas nav, bet nav arī baaigi pigmentētās. Par noturību un ilglaicīgu kvalitāti vēl nemāku stāstīt, ļoti maz šo paleti pagaidām esmu lietojusi! Katra ziņā pagaidām neesmu vīlusies, ņemot vērā vēl ēnu cenu...

      Dzēst
  2. es gan pagaidām esmu vīlusies visā NYX, kas man ir, izņemot Cream Blush, tas gan ir labs

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No tā, ko es pasūtīju man ļoti patīk mozaīkas pūderis, viens lūpu spīdums patīk, otrs ne pārāk ( toņa ziņā), varēja būt nedaudz noturīgāks. Jumbo vēl nav sanācis notestēt, ēnu paletei spriedumu arī vel par agru izdarīt. Ko esi mēģinājusi un kas nepatika? Lai zinu, ko nepirkt.

      Dzēst