svētdiena, 2013. gada 10. februāris

Urban Decay Super-Saturated High Gloss Lip Color, atsauksme

Šis produkts bija mana pirmā pieredze ar lūpu krāsu/spīdumu zīmuļa formā, tā bija pietiekami veiksmīga, lai radītu manī vēlmi pamēģināt ar citu firmu produktus šādā formā, sevišķi vilinoši man šķiet Tarte un Clinique, bet nu par pašu raksta vaininieku ar  garo nosaukumu.

Parasti UD saistās ar acīm, bet es nolēmu pamēģināt arī kādu lūpu produktu. Ražotājs sola bagātu pigmentāciju apvienojumā ar lūpu spīdumu, kas vienlaicīgi arī baro lūpas/
Esmu izvēlējusies vienu no mierīgākajiem toņiem, taču jau šim tonim var labi just, ka pigmentācija patiešām nav slikta ( man ir tonis NAKED). Es to ierindotu kategorijā "manas lūpas, tikai labākas".

Produkts ļoti viegli klājas, neprasa īpašu precizitāte, kādas 3-4 stundas ir savā vietā, neieēdas lūpu ādā. Kas man sevišķi patīk ziemas laikā- tiešām ir koptu lūpu sajūta, arī kad produkts vairs nav uz lūpām, nav jūtams sausums vai diskomforts.

Atšķirībā no daudziem citiem šāda formāta lūpu produktiem šis ir jāasina, nevis vienkārši jāpagriež kā parasta lūpu krāsa. Līdz ar to neliels produkta daudzums aiziet zudībā. Otrs mīnusiņš, tāpat kā ļoti daudziem produktiem, nav pieejams LV. Tonis jāizvēlas uz labu laimi, apskatot svatčus interneta plašumos.

Cena: 14 paundi.
Vērtējums: 8/10
Kāda Tev pieredze ar UD produktiem, kas nav Naked ēnu palates un ēnu bāzes?

3 komentāri:

  1. Man ir ēnu grāmata, laikam IV, slinkums skatīties, bet stāv ārkārtīgi reti izmantota, jo man nedaudz pa spīdīgu.

    AtbildētDzēst
  2. Diemžēl neesmu manījusi LV veikalos...

    AtbildētDzēst