svētdiena, 2013. gada 3. februāris

Piebeigts janvārī + 100 day spending ban

100 dienu tērēšanās liegums ir liels izaicinājums, bet ar lepnumu varu paziņot- nu jau 34 dienas esmu izturējusi, patiešām neesmu veikusi nevienu pirkumu. Domāju, sanācis janvārī ietaupīt pieklājīgu summiņu un saprast, ka lieliski varu iztikt. Atklāju to, kas bijis nolikts maliņā un aizmirsts. Tiesa, veikalos ieeju, pacilāju, papriecājos, nolieku un dodos tālāk. Cerams arī atlikušo laiku man veiksies tikpat labi!
Tagad- kā man veicies janvārī ar tukšo taru.
1. Baikal herbals šampūns- biju pārsteigta par labo kvalitāti par tik zemu cenu, viegla patīkams aromāts, maiga matu attīrīšana, nekādas sausināšanas. Noteikti arī nākotnē došu iespēju šīs firmas šampūniem ( pēc krājumu piebeigšanas un 100 day spending ban).
2. Madaras attīrošais pieniņš travel size- ērti lietojams un līdzi ņemams, šobrīd lietoju arī ikdienā lielo iepakojumu- jāsaka viens no Madaras produktiem, kas man patiešām patīk. Sevišķi jau piemērots apkures sezonai.
3. Gliss Kur matu maska pret matu galu šķelšanos- fantastisks aromāts, sastāva patiešām ir arī vērtīgas sastāvdaļas. Par matu galiem specifiskie nemanīju nekādas izmaiņas, bet vispārējās matu kopjošās īpašības nebija sliktas.
4. Giovanni Hot chocolate ķermeņa skrubis- atkārtots pirkums, ļoti patīk. Pilna atsauksme šeit
5. ELF gēla laineris violetā tonī- jau atnāca ne tajā labākajā kondīcijā. Ātri sažuva un palika nelietojams, šo neiesaku.
6. Giovanni 2chic keratīna matu kondicionieris- patika. Lielisks aromāts, nepadara matus smagus, labi pabaro.
7. Kārtējais smaržu testerīris. Ļoti patīk iemest kosmētikas maciņā, lai nav jāstiepj līdzi visa pudele.
8. Attirance rožu sejas krēms- iepatikās labāk nekā sakumā, bet atkārtots pirkums nebūs. Atsauksme šeit.
9. Ķermeņa eļļa- izmantoju pēc vaksācijas vaska noņemšanai. Strādāja lieliski, smaržoja labi, diemžēl firma nogājusi.
10. Isana nagu lakas noņēmējs- pārbaudīta vērtība un ilglaicīgs favorīts.
11. Reviva labs sejas skrubis/ pīlings/ maksa- patika. Atsauksme

15 comments:

  1. Kā iztiksi bez nagu lakas noņēmēja? Vai arī iepirktas rezerves? :D

    AtbildētDzēst
  2. Kur tu prki to šampūnu no Baikal? Vai tev bija vēl kāds produkts no šīs pašas firmas?:D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Siberikas veikalā. No viņiem diez gan daudz ko esmu mēģinājusi. Favorīti bija toniks taukainai ādai un nakts krēms ,

      Dzēst
    2. Drogās ir plaša izvēle Baikal Herbals produktiem.

      Dzēst
  3. Tu esi malacis :) es gan salūzu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau arī daudzi piedāvājumi šķiet varen kārdinoši, bet saņemos.

      Dzēst
  4. O, i izlietoto produktu daudz, i ar raksturu viss kārtībā, malacis! :) Es sāku domāt par banu pēc pavasara kolekciju iznākšanas, nez.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. sākumā es arī domāju varbūt pēc tā vai šitā, bet nav labākas dienas par šodienu, lai sāktu!

      Dzēst
  5. Arī es sāku apsvērt šo ideju,tikai ar mazliet mazāk dienām :)Malacis,vismaz ar raksturu viss kārtībā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad sāku pierakstīt, kas katru mēnesi nopirkts, pašai sāka palikt bail un sapratu,ka šis izaicinājums būs tieši laikā.

      Dzēst
    2. Es arī pierakstu, jau trešo mēnesi. Bailes vēl nav parādījušās. :)

      Dzēst
    3. Nu man citus mēnešus aizgāja pāri 60 :D

      Dzēst
  6. ko tieši ir liegts pirkt? tikai kosmētikas prduktus? a kā ir piemēram ar aksesuāriem, matu gumijām utt.?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. kosmētikas produktus, smaržas, nagu lakas, kopjošo kosmētiku.. to jau katrs pats izvēlās, kas viņam aktuāli.

      Dzēst