svētdiena, 2013. gada 28. jūlijs

Attirance vīnogu un kadiķu dušas eļļa, atsauksme

Vēlme pamēģināt dušas eļļu man bija jau labu laiciņu. Kad tikko parādījās interese par dušas eļļām, vienīgā man zināmā bija L'occitane, bet pamēģināšanai pirkt produktu, kas maksā krietni vien virs vidējā ķermeņa attīrīšanas līdzekļa man nebija vēlmes. Tagad tirgū parādījušies vairāki varianti arī zemāku cenu kategorijā. Šodien par Attirances pārstāvi. 




Savienojums vīnoga un kadiķis man ir jaunatklājums. Aromāts ir ļoti uzmundrinošs, atsvaidzinošs, saglabājot tajā dabiskās notis. Līdz ar to, manuprāt, vairāk piemērots rīta dušai. Interesanti, ka šis aromāts ir vairumam vīriešu līnijas produktiem no Attirances, arī dušas eļļu domājams droši var lietot stiprā dzimuma pārstāvji.



Āda tiek labi, bet maigi attīrīta. Pat mazākajā mērā nenovēroju ādas sausināšanu.Es pat teiktu, ka āda tiek mitrināta mazgāšanās laikā. Plus- lieliski noder skūšanās putu vietā, ja tās nav pie rokas. Patēriņš man sanāk nedaudz lielāks nekā dušas želejai, bet tas ir tā vērts. Lietojot dušas eļļu, mazgāšanās šķiet tāda īpašāka, sava veida sevis palutināšana. 







Kopjošās dušas eļļas īpašības nodrošina vīnogu kauliņu eļļa, rīcineļļa, sezama eļļa, kadiķa ekstrakts.


Cena: 7,95 ls
Vērtējums: 9/10

Kādas Tev attiecības ar dušas eļļām?

9 komentāri:

  1. Neesmu mēģinājusi, bet tas liekas kaut kas interesants! Kā ir ar pēcsajūtu? Āda neliekas taukaina? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. It nemaz nav taukaina sajūta, tikai koptas ādas.
      Šī dušas eļļa tieši vairāk paredzēta taukainas ādas kopšanai, jo klāt ir kadiķis, kam piemīt atntiseptiskas īpašības.

      Dzēst
  2. Es uz rudeni gribu nopirkt mandeļu dušas eļļu un kādu no Organic Shop eļļām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Organic Shop man jau gaida garā rindā uz izlietošanu :D

      Dzēst
  3. O! nemaz nezināju, ka tādas eksistē :) izklausās labi :)

    seko manam jaunajam blogam :) http://daisysmakeupparty.blogspot.com.es/

    AtbildētDzēst
  4. Man patīk eļļas, bet tagad baigi jāskatās uz sastāvu, lai būtu to eļļu pietiekošā daudzumā (sastāva sākumā), savādāk viena man ir tāda, ka es vairākas reizes skatījos uz etiķeti, vai tiešām eļļa vai tomēr želeja!

    AtbildētDzēst
  5. Man aromāts likās pārāk specifisks, bet vispaŗ bija ok.

    AtbildētDzēst