trešdiena, 2013. gada 3. jūlijs

Dabbas ziedūdeņi

Jau kādu laiku mani sajūsmina ziedūdeņi, izsmidzināmie ūdeņi un ūdeņi dažādās citās formās. Visu gadu sajūsmina, bet vasarā jau, protams, sajūsma ir izteiktāka. To vēl vairāk pastiprina fakts, ka šie ir mūsu pašu ražojums.



Pirmais, kas mani uzrunāja bija iepakojums, bez tā varbūt pat nebūtu paņēmusi rokās. Jāsaka, vairumam pašmāju ražotāju ir tiešām laba gaume iepakojuma dizainā. Šiem iepakojums ne vien norāda uz ražošanas valsti, bet arī  nemanāmi savijas ar manu iztēli par augu, no kura ziedūdens iegūts.

Ziedūdeņus var iegādāties gan atsevišķi lielākās pudelītēs, gan komplektos, kā es izdarīju ( katrā pudelītē pa 50 ml). Šis saucas "Spēks no meža" un ir vairāk piemērots normālai/ kombinētai ādai.

Visiem ir izteikti dabisks aromāts, itin nemaz nav lipīgi uz sejas ādas, atsvaidzina, mitrina ādu. Lietoju gan kā atsvaidzinātāju, gan make- up fiksētāju, gan toniku, gan vienkārši baudas sniedzēju. Sprejs ir smalks, pūšot virs grimma nerada nevienmērīgus pleķus, migliņa ir vienmērīga un smalka. Pašai par pārsteigumu absolūtais favorīts ir viršu ziedūdens, varbūt tāpēc, ka neko līdzīgu šim vēl nebiju savā mūžā satikusi? Vai vienkārši mani apbur aromāts un saistība ar manu šobrīd tik mīļo violeto toni?

Vērtējums: no 10 dodu 10!
Cena: komplekts ap 7 latiem

Kur iegādāties un apčamdīt, apostīt meklējiet šeit.



9 komentāri:

  1. Es smaržoju vienu, nepatika. Drīz kaut kad mēģināšu Stendera brīnumu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Msn atkal visiem ļoti patīk aromāts, tāda daba pēc lietus.

      Dzēst
  2. jau kādu laiku gribu šos pasmaržot, bet nav nācies sastapt :)

    AtbildētDzēst
  3. Iepakojums tiešām uz goda, mūsējie VAR! :)
    Esmu arī smaržojusi, ļoti patika!

    Brigita,
    http://lostinpattern.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, iepakojums paņem vēl pirms saproti, kas tur iekšā :)

      Dzēst
  4. Viršu izklausās labi - neesmu nevienam citam ražotājam tādu redzējusi. Nekņudina nepatīkami ādu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja, man arī tas ir tāds jaunatklājums. Nē, neviens no tiem, kas man ir nekņudina. Svaiguma sajūta, bet diskomforts/košana nevienā brīdī. Mana āda gan nav jutīga.

      Dzēst
  5. Smarža tiešām laba bija, cik atceros! Tagad vēl ir tādi nopērkami?

    AtbildētDzēst