ceturtdiena, 2013. gada 5. septembris

WISH LIST

X



Daudzi taisa rudens vēlmju sarakstu, man ir improvizētā spending bana wish lists. Daudzas lietas tādas, uz ko jau labu laiku esmu skatījusies, bet nav sanācis, pāris no jaunumiem. Vai kaut kas no šī visa ir mēģināts? Varbūt nav vērts vai gluži pretēji- nenožēlošu, ja nopirkšu?



7 komentāri:

  1. Dermalogica Gentle Cream Exfoliant noteikti ir mans must-have products. Darbojas gan kā eksfoliants, gan maska, vienīgais efekts nav ļoti ilgs. Ideāli lietot iepriekšējā vakarā pirms svarīgas dienas vai pasākuma – āda reāli staro! :)

    Lancome Teint Idole gan man sagādāja lielu vilšanos. Pirmajā brīdī tekstūra it kā liekas patīkama, plāna un viegla, bet jau pirmajā reizē ļoti sausināja ādu. Pēc tam ar katru reizi arvien sausāka un savilktāka sajūta, sāka pat lobīties. Reāli brīnījos kāpēc tā, jo man drīzāk ir kombinēta&taukaina āda. Tā nu stāv plauktā, ārā mest žēl, bet lietot arī kaut kā negribas...

    AtbildētDzēst
  2. Es Kerastase fluīdam naudu arī netērētu. Nu nav tas efekts tik liels, lai 3 x pārmaksātu. L'oreal sausā izsmidzināmā eļļa ir lieliska alternatīva :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. par Kersastase vienu konkrētu produktu vēl neesmu izlēmusi, vienkārši gribas kko pamēģināt, lai saprastu, vai ir tā vērts!

      Dzēst
  3. Man atkal šodbrīd "nekonegribu" periods, no vienas puses labi, nopirku tikai jaunu acu ēnu bāzi un jauno Givenchy tonālo! :)

    AtbildētDzēst
  4. Man patīk zero waste ... gan videi, gan maciņam draudzīgi

    AtbildētDzēst