sestdiena, 2013. gada 31. augusts

Piebeigts augustā + 199 day spending ban ar improvizētiem noteikumiem

Eh, līdz ar atvaļinājuma nedēļu beidzies arī augusts un laiks ielūkoties, kas pa šo mēnesi sakrājies tukšinieku maisiņā.
1. Lumene Basic Blue sejas toniks- lai arī kā toniks nedarbojās slikti, bet man šķita pārāk spēcīgs aromāts sejas kopšanas produktam.
2. Acure organics Argāna eļļas šampūns- mati pēc mazgāšanas tādi forši, nav sausi. Jauks salds aromāts, diez gan ekonomisks. Nesatur sulfātus, toties sastāvā daudzas vērtīgas vielas. Iegādāties var šeit
3. Bic skūšanās putas- bez komentāriem.
4. Dabbas viršu ziedūdens- dievīīīīīīgs, pilna atsauksme šeit.
5. Planeta organica shea roku krēms- tāds ūdeņainas konsistences, ātri iesūcas, birojam bija ok, skarbākiem laika apstākļiem nederēs.
6. Чистая линия aprikožu skrubis- sejai bija par asu, izmantoju dušā. Atkārtoti netiks pirkts.
7. LUSH lemony flutter- termiņā nespēju izlietot tikai kutikulām, izmantoju arī papēžiem, elkoņiem u.c. sausām vietiņām. Kopumā patika, iespējams iegādāšos atkārtoti.  Atsauksme
8. Organic therapy rullītis ādai ap acīm- nepatika ne konsistence, ne iedarbība.
9. ELF uzacu želeja- kad piešāvos ideālajam daudzumam, kas jālieto vienā reizē, patika. Vienīgi samērā ātri izlietojās.
10. Mavala nagu laka tonī rose dust- ļooooti patika. Ideāls nude tonis.
11. Avokādo un valriekstu sejas maska- neka sevišķs
12. Matrix biolage šampūns un maska- aizvien vairāk pārliecinos, ka ir vērts iegādāties kādu pilna izmēra matrix produktu.
13. Biotherm aquasource bb krēms- pilnīgi nepiemērots tonis manai sejas ādai neļāva to īsti notestēt darbībā :(


Tā kā katru mēnesi manā mājā ienāk apmēram šāda čupiņa ar jauniem produktiem:
Nolēmu ar rītdienu uzsākt spending banu 199 dienu garumā ar šādiem noteikumiem:
1) mēneša laikā drīkstu nopirkt 2 produktus
2) izņēmums Nr.1.- ja kaut kas reāli beidzas
3) izņēmums Nr.2. - ja nepieciešams iztērēt iherb uzkrāto $$$ 

Cerams tas palīdzēs veikt daudz pārdomātākus pirkumus. Nu ko, jāsāk taisīt wishlists :D
Kā Tev veicas ar pirkumu un iztērēto produktu sabalansēšanu?

13 comments:

  1. Ai, kā man patīk skatīties arī iepirktos produktus. Kopš izbeidzu savu nagu laku banu (gandrīz 2 mēneši), paprāvs pulciņš pa dažām dienām saskrējies.

    Ai, es nevaru sev turēties pretī. Man patīk medīt, iegūt ko jaunu. :) labāki noteikumi - 1 produkts mēnesī.
    Es arī sev esmu sataisījusi višlisti un domāju no tās neatkāpties. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ņēmu 2 mēnesī, lai (cerams) izvairītos no tā, ka beidzoties banam sapirktos uzreiz jūru produktu, kā pēc bada :D

      Dzēst
    2. Es kā tāda aita, gribēju rakstīt - 1 produkta nedēļā :D

      Dzēst
  2. Es rīt revidēšu tukšo maisiņu.

    Ak, varētu pievienoties Tavam banam, vēl kā nariks norauties un sapirkties visādas skaistās lietas un tad pievienoties! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Haha, jā pirms un pēc sapirkties tā, ka beigās jēgas no bana nekādas :D

      Dzēst
  3. man arī patīk tavs bans, bet bail, ka neizturēšu :D it kā reāli nevajag neko ne no kopšanas, ne skaistumproduktiem, bet nu..

    p.s. ko darīsi ar veseliem diviem planeta organica skrubju spaiņiem? :D viņš riktīgi ekonomisks!
    kas tie par lūpu krītiņiem! gribu atsauksmi pēc iespējas ātrāk!! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man skrubji kaut kā labi tērējas.
      Tie ir ELF lūpu resnuļi, plānoju salīdzinošo rakstu par visu firmu pārstāvjiem, kas man ir ;)

      Dzēst
  4. Nu gan čupiņa ar jaunumiem! $$ Ceru, ka atsauksmes arī sekos vēlāk. :)

    AtbildētDzēst
  5. Lai veicas! Es ļoti cienu apņēmīgus cilvēkus, kas savu solīto iztur līdz galam, it īpaši, ja par savu nodomu paziņo skaļi un visiem dzirdami.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cerams, ka šis bans man būs tikpat veiksmīgs kā ieopriekšējais un izdosies izturēt uz 100% :)

      Dzēst
  6. A ka iherba ir iespejams sakrat $$$?

    Es drosi vien pievienosos 199 dienu banam. Nu vismaz 100 dienu banam, savadak mani visu laiku velk uz veikalu pec kaut ka jauna un nevajadziga.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Izplatot savu kodu.
      Jā, uzreiz ir pārdomātāki pirkumi, nevis sapirkta kaudze nevajadzīgu lietu!

      Dzēst