svētdiena, 2013. gada 8. decembris

Jauna mājvieta

Jau kādu brīdi gribēju pārmaiņas blogā un nu tās ir notikušas. Turpmāk manus iespaidus par skaistumlietiņām meklējiet un lasiet http://ievasblogs.com/ .
P.S. Ja ir vēlme būt informētam par jauniem rakstiem, sekot nepieciešams no jauna.

5 komentāri:

  1. Sveika, es sekoju tavam blogam un vēlos lūgt ka varbūt tu vēlies sekot manējam, es tikai nesen atsāku aktīvi rakstītu skaistuma rakstiņus. Bet galvenais varbūt vari man uz e-pastinu vai manā blogā uzrakstīt vai tev ir ad sense un kā tu viņus aktivizeji tāpēc ka mani viņi vienmēr atsaka- vai nu par maz teksta vai kā?! vvarbūt ir kāds padomiņš? :) Paldies un veiksmi blogošanā

    AtbildētDzēst
  2. Apsveicu ar jauno mājvietu, sekosim kā līdz šim! Lai veicas ;)

    AtbildētDzēst
  3. Pārcelšanās uz jaunu mājvietu vienmēr ir tik satraucoša! Nav viegli, protams, - kastes, paunas, stiepšana! Bet tas ir to vērts!

    AtbildētDzēst
  4. Kādēļ pārcelies uz jaunu blogu? Šis man ļoti patika, Tev ir talants rakstīt :)

    AtbildētDzēst
  5. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst