piektdiena, 2013. gada 6. decembris

Korejiešu versija par matrjošku

Es arī esmu pārvarējusi savu skepsi un padevusies korejiešu kosmētikas produktu iepakojuma vilinājumam. Atsauksme par Etude house roku krēmu.
Stāsts būs par pandas roku krēmu.
Iepakojums jau no ārpus ir foršs- gaumīgi noformēta otrreiz pārstrādāta papīra kastīte. Saskaņā ar informāciju uz kastītes, šī roku krēmu sērija ir saņēmusi balvu par iepakojumu. Sērijā ir arī pūcīšu, cālīšu, pingvīnu u.c. roku krēmi. Sliktā dienā uzlabos omu! :)
Man šis iepakojums atgādina matrjoškas pandas versiju. Iepakojums ir skrūvējamas, krēms ņemams ar pirkstiem, tāpēc vairāk būs piemērots lietošanai mājās vai darbā, nevis esot kustībā. 
Krēmam piemīt viegls persiku aromāts, jūtams gan tikai krēma lietošanas laikā. Līdz ar to būs patīkams bonuss, bet neradīs disharmoniju ar smaržām. Konsistence vidēji bieza, pēc būtības šis ir patrekns krēms, vairāk rudens/ ziemas sezonai. Neiesūcas gan zibenīgi, kāda minūte būs jāuzgaida, lai bez raizēm darbotos. Āda tiek labi pabarota, nepaliek lipīgums. Tilpums neliels- 30 ml. Bet pozitīvā viennozīmīgi vairāk kā negatīvā
sastāvs

Vērtējums: 7/10

7 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  2. Cik mīligi! Japāņu matroška :)

    AtbildētDzēst
  3. Apbrīnoju tik mīļas un sirsnīgas lietas!:)

    AtbildētDzēst
  4. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst