svētdiena, 2013. gada 6. oktobris

GEOMAR Thalasso Scrub Rimodellante, atsauksme

Geomar ķermeņa kopšanas produkti ir guvuši manāmu atzinību, bet šis skrubis kaut kā palicis novārtā un es nesaprotu- kāpēc?
Šis ir veiksmīgs atradums, un to pastiprina īstais laiks, kad to lietoju- šis ir varen labi piemērots lietošanai rudenī. 
Pirmo reizi skrubi atverot, es gan nebiju droša- vai man pret to izveidosies simpātijas. Mani nedaudz biedē eļļainie skrubji, kas pēc tam tā vien pieprasa ādas attīrīšanu no liekās eļļas. Ar pievienoto karotīti skrubi var samaisīt līdz ideālajai sāls/eļļu/sviestu konsistencei. Skrubis paralēli attīrīšanai arī pabaro ādu, uzklājot un iemasējot nedaudz maina konsistenci. Tas, kas liek šim skrubim saistīties ar rudeni- tā izteikti siltais aromāts, rada ilūziju par sasildīšanos rudens vakarā ( tam nav sildoša efekta). Aromāts nav pārmēru salds un šķebinošs, silts ir īstais vārds smaržas raksturošanai.
Attīrīšanu nodrošina ne vien jūras sāls, bet arī kafijas pūderis un vulkāniskās smiltis.
Skrubējošās daļiņas- vidēji raupjas, bet ādu neskrāpē. Papildus tam visam ražotājs sola arī drenējošu efektu un mikrocirkulācijas uzlabošanos. Tā kā tās nav lietas, ko sagaidu no skaistumkopšanas produktiem- patīkami, ja tas tiešām tā ir, bet ja ne- pārdzīvošu.
Neskatoties uz lielo iepakojumu, krītās tas diez gan ātri, bet tur pie vainas droši arī lielā patikšana.
Sastāvs

Cena: ap 8 latiem ( 600 ml)
Vērtējums: 9/10


5 komentāri:

  1. man tagad topaa kafijas biezumi :D keepiigi bet labs efekts :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pati taisīt es pa slinku, bet Stendera un Organic shopa kafijas skrubji man ļoti patika!

      Dzēst
  2. Šo laikam nemaz nemēģināšu, jau pēc konsistences liekas, ka man pa maigu. Man patīk tādu raupjāki! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. manuprāt, arī šim ir pietiekams efekts, tik iztiekbez tās skrāpējosās sajūtas :D

      Dzēst