sestdiena, 2013. gada 19. oktobris

Institut Esthederm L'osmoclean, atsauksme

 Sveiciens sestdienas rītā!Šodien atsauksme par produktu, kurš, šķiet, šobrīd piedzīvo savu zvaigžņu laiku, jo runāts par to tiek daudz un dažādās vietās, turklāt pārsvarā tajā pozitīvākajā nozīmē. Šis noteikti nebija spontāns pirkums, kādu brītiņu jau bija wish-listā. Turklāt es noteikti esmu labs eksemplārs poru attīrīšanas līdzekļa izmēģināšanai- tā man ir aktuāla problēma visos gada laikos.
 Pirmais kas mani pārsteidza bija produkta lietošana- jāiemasē maigais krēmveida produkts ādā, kamēr mainās konsistence un tas sabiezē, šajā brīdī iemasēšana jāpārtrauc, lai lieki nestaipītu ādu. Kad šī konsistence ir sasniegta, es uz kādām 10-15 minūtēm to vēl atstāju uz ādas, lai pastiprinātu iedarbību. Pēc tam noskaloju un- voilā, lieta darīta.
 Pirms tam biju mēģinājusi daudz līdzekļus un metodes, šajā mani pārsteidza iedarbības maigums- līdzekļa sastāvā nav nekādu abrazīvu daļiņu. Līdz ar to šo mierīgi var lietot arī jūtīgākas ādas īpašnieces.  Biju pārsteigta, cik labs ir rezultāts- poras bija attīrītas tiešām lieliski. Lai āda izskatītos lieliski visu laiku, man produkts jālieto vidēji ik pēc 3-4 dienām, jo tad jau atkal parādās aizsprostotās poras. ( šāds režīms arī sakrīt ar ražotāja ieteiktajām 2 reizēm nedēļā kombinētas ādas īpašniecēm). Aromāts ir pavisam maigs un neuzkrītošs. Iepakojumā ir 75 ml, pēc nedaudz vairāk kā mēneša lietošanas jau varu spriest, ka lietojas ekonomiski un pietiks vairāk kā pus gadam.
Sastāvs
Cena: ap 22 Ls   
Taču ir vērts pasekot līdzi īpašajiem piedāvājumiem, šim produktam ik pa laikam ir atlaides.
Vērtējums: 10/10 
Pagaidām neesmu atklājusi neko tādu, kas man šajā produktā nepatiktu. 
Kādi vēl gadījušies veiksmīgi atklājumi starp IE produktiem? 
Veiksmīgas brīvdienas!

8 komentāri:

  1. Šis man aarī jau kādu laiku ir wishlistā:)

    AtbildētDzēst
  2. man tāds ir, bet ja godīgi, es nesaprotu, kā viņš darbojas un nelietoju.. kurā brīdī notiek tā attīrīšana??

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zinātniski izskaidrot nemāku, arī ražotājs ir skops informācijā par attīrīšanas mehānismu, bet ja darbojas, es uz to īpaši neiespringstu!

      Dzēst
  3. Patreiz lietoju IE pieniņu toniku un krēmu jutīgai ādai. Viss patīk! Noteikti varu ieteikt attīrošos produktus, jo tie derēs jebkurai ādai.

    AtbildētDzēst
  4. Lietoju, bet man kaut kā nepatīk.. neredzu nekādus īpašos rezulatus..iespējams, joprojām neesmu sadraudzējusies ar šāda tipa sejas attīrīšanas līdzekļiem.

    http://sieviskiba.blogspot.com/

    AtbildētDzēst