otrdiena, 2013. gada 1. oktobris

Piebeigts septembrī + SB

Šis mēnesis bija pilnīgi traks darbā, tāpēc klusums bija ieildzis. Bet tas neatturēja produktus no iztuksošanas :)

1. Nubian Heritage olīvu un zaļās tējas dušas želeja
Biezas konsistences, ekonomiska, kopjoša ar debešķīgu smaržu. Jau otrā šī brenda dušas želeja, kas man patika visu lietošanas laiku un lika vēlēties mēģināt vēl kādu. Meklējiet šeit

2. Planeta organica Brazil ķermeņa skrubis
Lieliski attīrīja ādu, nebija par eļļainu vai sausu. Pilna atsauksme šeit

3. AB SOS sausais šampūns
 Bijis empties rakstos jau neskaitāmas reizes, patīk joprojām

4. Andrew Barton SOS Help me matu maska
Patika iedarbība, bija pietiekami trekna maniem matiem, bet nu uz beigām man aromāts atgādināja plastmasu ne vaniļu

5. Lush Marilyn matu maska
Lido miskastē neizlietota, sausināja matus.

6. matu eļļa no Siberikas
 Pērku atkārtoti, mati paliek spīdīgāki, veselīgāki (lietojot ilglaicīgi)

7. Dior Lip Maximilizer
Nedomāju, ka palielināja lūpas, bet man patika piparmētrīgā sajūta uz lūpām un kā tas vizuāli izskatījās gan viens pats, gan pāri citiem lūpu produktiem.

8. Bourjois 123 tonālais krēms
labs segums, laba noturība, viegli iztušējas, vidēji sedzošs. Tā kā man ādai tieksme uz apsārtumiem, man ļoti patika. Tik žēl, ka nereāli dabūt ārā no iepakojuma visu produktu

9. Sally Hansen No more breaks nagu lakas bāze
Nekas īpašs, nebūs atkārtots pirkums

10. Dabbas ziedūdens - meža aveņu
Mana sajūsma par šiem ziedūdeņiem nav noplakusi. Lieliski kā toniks, ka atsvaidzinātājs telpās. Noteikti atgriezīšos pie šiem. Pilna atsauksme šeit

11. Klorane mango sviesta šampūns
Sanāca ļoti veiksmīga iepazīšanās ar klorane- sākumā biju skeptiski noskaņota, jo sastāvā SLS, bet tās vērtīgās un labās sastāvdaļas darbībā ņem virsroku, attīra labi, bet maigi. Noteikti mēģināšu vēl kādus pārstāvjus.

12. Shiseido moisture relaxing mask
Lai slavēta pārdevēja, kas piešķīra man šo paraudziņu, siekala līdz grīdai, gribu lielo iepakojumu.


Un ar lepnumu paziņoju, ka savu apņemšanos mēnesī iegādāties vien divus skaistumkopšanas produktus esmu godam izturējusi. Mana šī mēneša izvēle:
Ar izvēli esmu apmierināta, pēc cītīgākas testēšanas un brīvā laika parādīšanās, iespējams, sagaidīsiet garākas atsauksmes.

7 komentāri:

  1. skatos, ka daudzām vienlaicīgi beidzies 'planeta Organica skrubītis :D

    AtbildētDzēst
  2. Tas Dior Maximizer ļoti atvēsina lūpas vai ciešami, ziemā var iziet uz ielas vai drebulis pārņem?
    Pirkumu izvēle ir lieliska!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tad ja godīgi, man nesanāca viņu lietot izteikti aukstā laikā, tā kā nemacēšu komentēt!

      Dzēst
  3. Es laikam savu skrubi vēl kādu laiku neizlietošu, jo ļoti ekonomisks, bet man viņš arī ļoti patīk. ;)
    Labi pacentusies, un noturējusi sevi grožos!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. viegli nenācās tā noturēšanās, visu laiku visādi piedāvājumi, atlaides utt. :D

      Dzēst
  4. man dior maximizer arī ir wishlist'ā, nez kāpēc :) L'Osmoclean man drīz beigsies, teju gadu lietoju :)

    AtbildētDzēst