svētdiena, 2013. gada 3. novembris

Piebeigts oktobrī + kā man veicas ar spending banu?

Es šodien nedaudz izcelšos un rakstīšu par ko citu nekā BB2013. Tad nu ķeros klāt oktobra skaistumkopšanas miskastei.
1. Organic shop apelsīnu un pamelo dušas eļļa
Patika struktūra, kopjošās īpašības, bet uz beigām apnika aromāts. Dušas eļļu kategorijā kā favorīts joprojām ir Attirance

2.  Чистая линия nātru šampūns
Vienkāršs šampūns ar diez gan spēcīgu aromātu. pieļauju, ka jutīgākas galvas ādas īpašniecēm būtu par traku.
3. La roche posay serozinc
Sākumā biju sajūsmā, bet beigās vairs nebiju tādā sajūsmā. Vienkāršs sprejs, īpašu uzlabojumu ādas stāvoklī nemanīju, ir lētākas alternatīvas.

4. Anna Liepa mandeļu lūpu balzāms
Ideāāāāls- smuki smaržo, dabisks sastāvs, labi kopj lūpas, var izlīdzēties arī citām sausām vietiņām- kutikulām, elkoņiem u.c, Un mūsu pašu ražojums. 

5. ELF konsīleris
Ļoti viegls, šķidras konsistences. Maskē tikai mazas nepilnības, noturību gribētos labāku.
 
6. Bel plāksnītes nagu lakas noņemšanai
Ideālas lakām bez mirdzumiem. Ar tām tiek ātri galā, nav sausinošas. Jau ir nopirktas atkārtoti.

7. The Body shop mandeļu roku krēms
Neukrītošs aromāts, laba mitrināšana. Diez gan ātri iesūcās, kopumā patika. Vienīgi iepakojums nepraktisks, nav piemērots, lai ņemtu līdzi- metāls locījuma vietās ieplīsa un tad šmuce garantēta. 
 
8. OPI Canberrat without you
Kārtējā nude laka tukša :( Tonis bija ar neuzkrītošiem mirdzumiņiem, tādiem gaumīgiem. 

9. Matrix stiprinošs šampūns un balzams
Patika, joprojām wish listā kāds no pilnā izmēra produktiem.

10. Urban Decay allnighters
Patika, ka grims kļuva dabiskāks, nofiksētāks. nedaudz arī paildzināja noturību, bet traki lielu atšķirību es nemanīju. 

11. Dabbas meža aveņu ziedūdenis
Esmu iemīlējusi šos ziedūdeņus. Pilna atsauksme šeit

12. ELF melnais krēmveida laineris
Sakalta neiekarojis manas simpātijas. 

13. Bioderma Crealine (sensibio) micelārais ūdens
 Komentārus laikam neprasa, patīk i man, i vīram. 

14. ISANA nagu lakas noņēmējs
 Izlietotas jau daudzas pudeles, efektivitātes ziņā labāku nezinu. Bet saudzīgāki gan daži ir.

Unnn šī mēneša jaunumi:

Atļautie divi pirkumiņi- the body shop shea ķermeņa sprejs- smarža fantastiska, bet noturība zem katras kritikas. Orly nude tonī Prelude to a kiss. Giorgio Armani Sī- dāvana no vīra.
Vīlīte nebija untums, bet nepieciešamība. Vēl beidzās sejas minerālūdeņi un ziedūdeņi, tad nu iepirku Dzintara ar alveju, bet tas ir darbā un bildē neiekļuva. Tā nu vēlviens mēnesis izturēts ar atļautajiem 2 jaunajiem produktiem!

Kā citiem veicas ar izlietotā un nopirktā sabalansēšanu?

25 komentāri:

  1. Man arī ir Bodyshopa ķermeņa sprejs, par noturību piekrītu, galīgi nekāda.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā ir, ka smarža iepatīkas un atsauksmes nepameklē, bet gan jau tāpat izlietosies.

      Dzēst
    2. Mani pārdevēja informēja, ka noturība nebūs īpaši laba, bet es biju sadomājusies, kā es gribu smaržot, un Bodyshopa Indian Night Jasmine bija vienīgais līdzīgais variants ko atradu. Es apmēram zināju, uz ko parakstos, bet nedomāju, ka būs tik švaki. Uz sevis nejūtu vairs pēc stundas, uz apģērba vakarā vairs nav nekādu aromāta pēdu..

      Dzēst
    3. Man gan noturība laba. Ja ne visas 8h, tad 5 noteikti! :)

      Dzēst
    4. Man gan pārdevēja ne vārda nebilda, bet vismaz testerīšus iedeva :)

      Dzēst
  2. Jāāā SĪ es arī ļoti vēlos <3

    AtbildētDzēst
  3. Uhh, malacis, mani arī derētu uz kādu laiku nobanot pirkumu ziņā, ir šis tas iekrājies par daudz! Oniks Beta brūnā vīlīte man arī dikti patīk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī vajadzēja un kā vel. liekas pat pa bana laiku pāris produktiem krājumus neiztukšošu.
      Vīlīti pārdevēja rekomendēja un jāsaka ka nebija melots- ideāla dabīgajiem nagiem.

      Dzēst
  4. Es vakar pasmaržoju visus tos bodyshopa sprejus un kaut kā nekas mani neuzrunāja. Ar balansēšanu man ir švaki :D Man vajag taisīt skin care ban :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mani uz papīrīšiem ar neuzrunāja, bet kkas iekšā grauza uzpūst uz ādas šo, pastaigāju pa citiem veikaliem, iepatikās uz ādas un tad nu nopirku...
      Iesaku saskaitīt produktus- cik sejas krēmi, cik sejas maskas- uzreiz vieglāk saņemties banam ;)

      Dzēst
    2. Tu ko! Ja es saskaitīšu, es saņemšos ģībonim, nevis banam :D

      Dzēst
    3. Man ar bija viegls šociņš :D

      Dzēst
  5. Esmu dzirdējusi vairākas labas atsauksmes par Annas Liepas produktiem. Tad nu jautājiens, kur tos var dabūt?!

    AtbildētDzēst
  6. Par tām nagu lakas noņemšanas plāksnītēm - tās nesažūst?
    Man vienkārši slikta pieredze - no UK atvedu trīs bundulīšus, kas nebija plēvītē, divi bija sažuvuši.
    Man patīk Prismā un laikam Maximā nopērkamās plāksnes ar zemeņu aromātu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. šīm p\āri bija follijs, kas līdz atvēršanai ir noslēgta. kad sāku lietot vnk katru reizi pārliku pāri- visas bija mitras līdz pat pēdējai plāksnītei!

      Dzēst
    2. Paldies! Pamēģināšu arī es. :)

      Dzēst
  7. Jus varetu pateikt man, kur jus nopirkat viliti, luuudzu

    AtbildētDzēst
  8. Oooo, bože, bože, Armani Si, es kūstu! :)

    AtbildētDzēst
  9. Ooo. Armani - Sí :) man ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst
  10. Atzīšos, ka body shop produkcija arī man ļoti patīk. Bet nu šādu kvantumu izlietot .... tur vajag īpašas dotības :) :) :) Man šķiet, ka Tev ir kādi mazie rūķīši palīgi, kas palīdz smērēt visus tos krēmiņus :)

    AtbildētDzēst