otrdiena, 2012. gada 4. decembris

Giovanni Perfectly platinium šampūns, atsauksme

Šim Giovanni šampūnam būtu jābūt blondīnes labākajam draugam, bet...
Iepazīstieties- pirmais Giovanni produkts, no ne mazums mēģinātajiem, kurš manī nespēja izraisīt sajūsmu. It kā pamatfunkciju uzlabot blondo toni un novērst nepatīkamo dzeltenumu tas veic, bet pārejās jomās sniegums ir vājš. 
Pirmkārt, ļoti saveļ matus. 
Otrkārt, izteikti sausina matus, daudzi zilie šampūni to dara, bet šim sausināšana ir sevišķi izteikta. Līdz ar to nepietiek ar balzāmu, jālieto kāda spēcīgi kondicionējoša maska.
Aromāts gan ir patīkams, bet ar to nav pietiekami,
lai liktu man šo produktu iegādāties atkārtoti. 
Vērtējums:4/10

Jautājums blondīnēm- kurš ir Tavs mīļākais zilais šampūns? No maniem mēģinātajiem favorīts ir bijis BES zilais šampūns.








Sastāvs

8 komentāri:

  1. Jā, šiem šampūniem diemžēl ir tieksme sausināt matus, man laikam vislabāk patika Lee Stafford tonējošais šampūns. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. LS neesmu vēl mēģinājusi, man nākamais nopirkts mēģināšanai no Schwarzkopf.

      Dzēst
  2. Kādus vēl Giovanni šampūnus esi mēģinājusi un kas patika vislabāk? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tieši no matu kopšanas līnijas man ļoti patika sērija smooth as silk un 2chic ultra sleek sērija ar keratīnu ( tieši balzāms un matu serums), vēl laba bija viena maska, bet tā vairs nav pārdošanā :(

      Dzēst
  3. Matrix. Nevienam citam neuzticos.

    E.

    AtbildētDzēst
  4. Man vislabak patīk L'Oréal Professionnel Serie Expert Silver Shampoo for Grey or White Hair. :)

    AtbildētDzēst
  5. Būs no ka izvēlēties nākamreiz :)

    AtbildētDzēst
  6. man vislabāk patīk krievu ražojums Tonika....visādos toņos un perfekti izņem dzeltenumu/rižumu! iesaku un pudelīte pietiek man kkur gadam, jo lietoju mandeles lieluma daudzumu 1x pāris nedēļās/mēnesi! 10 no 10 :) (noperkams siberica veikalinos,varbut ari multilukss bet nesmu skatijusies un origo tuneljos)

    AtbildētDzēst