otrdiena, 2012. gada 11. decembris

Lush Lemony flutter+ OPI The world is not enough

Šodien dalīšos atsauksmēs par savu kutikulas glābēju šajā ne pārāk draudžīgajā laikā ādai, tai skaitā kutikulām un demonstrējot kutikulas atrādīšu arī OPI no Skyfall kolekcijas.
Iespējams, šis ir pats populārākais LUSH produkts un mani tas nepārsteidz. Pirms tam vairums lietoto llīdzekļu nespēja iekarot manas simpātijas un motivēt ilglaicīgi mani lietot. Šī rezultāts man neļauj slinkot pirms gulētiešanas, jo ir tā vērts. Pirms sāku lietot kutikula bija sausa, plīsa un bija grūti kopjama. tagad ieguldījums manikīrā, lai nagi izskatās kopti pavisam minimāli.
Lietošanā ļoti ekonomisks, tik daudz esmu izlietojusi mēneša laikā. Es gan lietoju tiešām tikai kutikulām, nesmērēju uz citām sausajām ādas vietiņām. Aromāts ir citrons ar vēl kādiem citrusaugļiem klāt, pirms pirkšanas obligāti jāpasmaržo, aromāts var arī nepatikt, bet man tas ļoti iet pie sirds.
Lai arī sastāvā pašās beigās ( tātad nelielā daudzumā) ir parabēni, tas atsver lielo daudzumu tik ļoti vērtīgo sastāvdaļu pirms tam.
Cena: Ls 5,30
Vērtējums: 10/10
Un šeit atrādu manu mīļāko varoni no Skyfall kolekcijas...

Ļoti universāls tonis, var gan uz darbu aiziet, gan ballīti, tiklīdz uzspīd gaisma atspīd šimmeris vara, rozā, sudrabotā un nedaudz pat zilganā krāsā (bildēs neparādās visā daiļumā), bet prot arī izskatīties pieklājīgi.Žūšanas ātrums neliks vilties, bet nepiedos nolupušu nagu stūrīti, ļoti krīt acīs. Bet tas neattur lakot to atkārtoti!

4 komentāri:

  1. parakstos zem katra vārda par lemony flutter . pirms gadiem pirku uk lapā . Labs . tagad gan viņš man nekāīgi negrib nonakt rociņās , neviens nav lush veikala tuvumā . Tev viņš tuvu ? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tagad, kad ir Alfā un Dominā, sanāk šad tad būt LUSH'ā. Varam kaut ko sarunāt, nesolu tagad uzreiz, jo saspringts laiks gan darbā, gan augstskolā.

      Dzēst
  2. Metāliskais ir šīs sezonas absolūts hits :)

    AtbildētDzēst
  3. Būs japamēģina, jo kutikulu eļļas ir pārāk ķēpīgas...

    AtbildētDzēst