trešdiena, 2013. gada 16. janvāris

100 dienu rakstura audzināšanas maratons

Šobrīd ļoti populars ir "100 day spending ban" - 100 dienas bez skaistumkopšanas pirkumiem, tātad  no 1. janvāra līdz 10. aprīlim.

Arī es esmu nolēmusi šo pamēģināt. 16 dienas pagājušas- nopirktas 0 lietas :) sajūta pagaidām laba.
Kāpēc to daru?
1kārt, lai ietaupītu naudu ( kādam lielākam sapnītim, kas radīs vairāk prieka par 10 lūpu krāsām, pat par 100 lūpu krāsām!)
2kārt, lai lietotu krājumos esošas lietas, bieži nopērkot ko jaunu, to arī lietoju un tad iepriekš pirktais krāj putekļus
3kārt, mierīgi varu to atļauties. Esmu nodrošinājusies ar krājumiem :D

Tāpat turpināšu rakstīt blogu, jo ir vēl daaaaudz lietu, ar ko pati neesmu paspējusi iepazīties un vēl vairāk tādu, par kurām neesmu paspējusi uzrakstīt atsauksmes. 
Redzēsim, vai būs sanācis samazināt kaut nedaudz krājumus, kas arī ir viens no mērķiem, lai tie aizņem mazāk vietas. 
Protams, ja kaut kas reāli beigsies, nopirkšu to, bet šobrīd ir grūti iedomāties, kas tas varētu būt.
Vēl kāda piedalās šajā projektā?



17 comments:

  1. Es nepiedalos, jo jau kādu laiku cītīgi darbojos tukšo iepakojumu radīšanas jomā :) Krājumi labi patērēti, drīz pat sāks trūkt pamatlietas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. it kā jau es arī cītīgi strādāju pie tukšās taras, tikai pie pilnās tiku piestrādājusi vismaz 3x cītīgāk :D

      Dzēst
  2. Es gribētu. Varbūt no 1.februāra.. :)
    Es arī piestrādāju oie tukšošanas. :)
    Vienīgais, kas netukšojas - dekoratīvā kosmētika. :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ar dekoratīvo ir grūtāk, bet plānoju to 100 dienu laikā arī šo to no dekoratīvās izlietot, cerams sanāks.

      Dzēst
    2. Es arī izdomāju, ka jāapstādina šopaholisms. :)

      http://doitinriga.blogspot.com/2013/01/100-day-spending-ban.html?m=1

      Dzēst
  3. es janvārī jau vairākas lietas pasūtīju :) bet ta...3 mēnešus...nope :D būs taču visādas pavasara kolekcijas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet katrā sezonā jau iznāk kolekcijas :D es mēģinu sev to iestāstīt, redzēšu, kā nostrādās :D

      Dzēst
  4. ogo! 100 dienas bez pirkumiem... :O varone tu :)
    P.S. butu patikami redzet Tevi sava bloga - liliumkeynote.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  5. Es klusiņām un bez stingriem deadline'iem esmu sākusi to darīt. Nu, sevis iegrožošana liek man tikai gribēt visu, ko vajag un nevajag arī :D
    Sapratu, ka neko no dekoratīvās kosmētikas man vēl ilgi nevajadzēs, un tagad pie tā arī pieturos. Sanāk un sesijas aizņemtībā arī mazāk kārdinājumu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī sāku klusiņām, bet nolēmu, ka jāpasaka arī skaļi- būs lielāka disciplīna :) Kaut gan šoreiz ir arī reāls iemesls, kāpēc nolēmu to darīt, nevis tikai "davai pamēģināšu", ta kā domāju, varētu sanākt veiksmīgi.

      Dzēst
  6. Es apsvēru domu piedalīties, bet
    1. Tūlīt parādīsies pavasara kolekcijas un Tu redzēji to Chanel hailaiteri? Tu bez viņa varēsi dzīvot? Es nē!
    2. Es esmu apņēmusies vairāk naudas likt uzkrājumu kontā, kā nauda ienāk - tā lielāko tiesu skaitu uz turieni un viss, netieku tai vairs klāt, līdz ar to kosmētikas pirkumi, gribi vai negribi, būs pārdomātāki (kgan, kas to lai zin, cik es izturēšu).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā redzēju, tas tiešām ir ļoooti skaists, bet es mēģināšu teikt viņam nē.

      Dzēst
  7. Atbildes
    1. tad, kad nebija tāds LIELS motivators, man arī nebija, es biju ļoti oriģināla attaisnojumu izdomāšanā, kāpēc drīkst pirkt :D

      Dzēst
    2. Ieva, turēšu īkšķus, lai Tev izdodas, ja ir spēcīgs mērķis, tad krāt, manuprāt ir vieglāk!

      Dzēst
  8. Man arī vajadzētu 'pievienoties šim maratonam :D

    AtbildētDzēst
  9. Lai kā vajadzētu- nespēju kam tādam parakstīties :D

    AtbildētDzēst