sestdiena, 2013. gada 19. janvāris

LUSH Marilyn, atsauksme

Marilyn ir matu kopšanas līdzeklis, kas paredzēts blondīnēm lietošanai pirms mazgāšanas. Jāieklāj sausos matos un jāpatur 20 minūtes, pēc tam var mazgāt matus kā parasti. Tikai 20 minūtes un solījumi, ko šis treatments dos, ļāva man cerēt, ka varēšu aizstāt savus dabīgo eļļu un eļļu maisījumu turēšanas rituālus matos ( tām ar 20 minūtēm viennozīmīgi ir par maz, lai paspētu iedarboties).

Pēc šī produkta viennozīmīgi mati izskatās labāk- tonis ir bez netīkamajiem dzeltenīgajam apakštoņiem, mati ir spīdīgāki. Tā kā sastāvā ir arī linsēklu eļļa, olīveļļa, cerēju arī uz mitrināšanu, bet to šis produkts nesniedz, jālieto kondicionieris. 

Produkts ir pašķidras konsistences ar dīvainu aromātu- man atgādina kaut ko ārstniecisku, katrā ziņā aromāts nav tas, dēļ kā varētu šo produktu pirkt.
Sastāvā kumelītes, safrons, citrona sula, bet arī parabēni un laurilsulfāts.
Kopumā- uzlabo matu vizuālo izskatu, kas arī galvenais uzdevums, bet tādu īpašu kopšanu nenodrošina.

Vērtējums 7/10
Cena 7,80 Ls

7 komentāri:

  1. Nezinu kāpēc, bet Lush produkti man nerada vēlmi tos iepirkt un izmēģināt.

    AtbildētDzēst
  2. Nu man tas ir aromāts, kas atturējis pirkt vairākus viņu produktus.Bet, piemēram, lemony flutter man ļoti patīk un ir jau tāds ikvakara rituāls.

    AtbildētDzēst
  3. Mani attur pirkt Lush produktus tas, ka, ja es pareizi atceros, vai tas ir tikai iesēdies manā prātā, ka tie tiek skandināti kā baigi dabīgie, beeet tos parabēnus, tās sintētiskās krāsvielas un smaržvielas, no kā man momentā bija alerģija... cienu tikai viņu svaigās maskas (sausos šampūnus un cietos krēmus mēģinājusi gan neesmu).

    A Lemony flutter nevaru noķert jau vairākus mēnešus - kā atnāku, tā vienmēr saka, ka rīt būs, rīt, protams, man nesanāk atnākt un atnākot nākamo reizi atkal saka, ka izpirkts un rīt būs! Ceru sagaidīt to rītdienu! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man gan kaut kā veiksmīgi sanāca ar lemony flutter, kā izdomāju, ka gribu- gāju un bija :)

      Dzēst
    2. Es jau arī dabūju, bet vīlos, laikam bija tiiik lielas ekspektācijas, ka tiešām sacerējos daudz pa daudz.

      Dzēst
  4. manas domas par LUSH variet lasīt manā blogā ;)

    AtbildētDzēst
  5. Hmmm, sastāvs tik kontrastējošs - dabīgais ar parabēniem :/

    AtbildētDzēst