piektdiena, 2013. gada 2. augusts

Clinique high impact mascara, atsauksme


Ar tušām man ir sarežģītas attiecības- līdz šim visas pēc 1-2 reižu pamēģināšanas tikušas atdotas mammai- ķēpīgas, nenoturīgas, pārāk mākslīgs efekts, nekāds efekts un tā joprojām. Šī ir pagaidām vienīgā, kas jau kādus 2 mēnešus ir uzkavējusies lietošanā. Skropstas nekrāsoju katru dienu, taču, kad vēlme uznāk- šī mani pilnībā apmierina.


Iepakojums nepārspīlēts un, manuprāt, gaumīgs. Tušas birtsīte ir izteikti klasiska, ar vienāda garuma sariņiem, kas ir izkārtoti standarta formā. Nekādu paplatinājumu, sašaurinājumu un bumbulīšu nekad neaizniedzamajām skropstām. Neskatoties uz to, man sanāk nokrāsot visas skropstas, kuras vēlos un tuša nenonāk uz plakstiņiem, vaigiem vai jebkurām citām vietām, kur es negribētu, lai tuša nonāk.


Tušas birstīte nodrošina tieši nepieciešamo tušas daudzumu, novēršot iespēju, ka skropstas saķeps un ievērojami atvieglojot uzklāšanu. Tušai nepiemīt nekāds specifisks vai nepatīkams aromāts.
Tonis ir viennozīmīgi vairāk uz dabisko pusi, super melno skropstu fanēm pie sirds neies. Arī efekts, kas panākams ar šo tušu ir dabisks- atliektas un nedaudz pagarinātas skropstas. Palasot citas atsauksmes, šī tuša patīk tiem, kam pašiem daba ir devusi +/- pieņemamas skropstas un gribas savas, bet nedaudz labākas. Arī klājot vairākās kārtās nav iespējams panākt pieckāršu apjomu un dramatisku izskatu- to es arī nesagaidu no skropstu tušas un tāpēc man šī tik ļoti patīk. Palietojot to 2 (vai nedaudz vairāk) mēnešus, kvalitāte nav mainījusies. Vēljoprojām tuša lieliski turās uz skropstām, labi klājas un nerada pandas acis. Nav ūdensnoturīga, bet ražotajs to arī nav solījis. Gluži saskaroties ar minimālu mitrumu netiek pie pandas acīm, bet raudāšanas reizēm nebūs īstā.

Rezumējums: dabiska izskata skropstas, kas nesagādā galvas sāpes, ja vien no laimes nav jāraud.
Vērtējums: 8/10

8 komentāri:

  1. Šī tuša man ļoti patik, man patīk, ka tuša dod dabisku efektu un turas lidz dienas beigām nenobirstot.

    AtbildētDzēst
  2. ļoti daudz labu atsauksmju esmu lasījusi par šo tušu :)
    kādu dienu, kad būšu nobriedusi šai tušai, un izlietojusi visas pārējās, noteikti došu iespēju šai izpausties. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man kaut kā bija sanācis 50/50- ļoti labās un pavisam sliktās atsauksmes, manējā pievienojās labajām

      Dzēst
  3. Arī es esmu to mēgjinājusi, bet tagad gribās kaut ko dramatiskāku, tāpēc šī paliek novārtā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, ja gribās dramatisku efektu, šī notikti nederēs.

      Dzēst
  4. Man patika šī tuša! Šeit ir mana atsauksme:
    http://velvetmimosa.blogspot.com/2012/08/clinique-high-impact-mascara.html

    AtbildētDzēst