otrdiena, 2013. gada 20. augusts

Planeta Organica ķermeņa skrubis "Brazil", atsauksme

Planeta Organica patērētāju sirdis ir iekarojis ar aveņu ķermeņa skrubi, bet es nolēmu pamēģināt Brazil. Šis ir skrubis uz sāls bāzes, kam papildus ķermeņa attīrīšanai ražotājs sola arī ādas elastības uzlabošanos un pretcelulīta iedarbību (lai to panāktu, protams, ka ar skrubi nebūs pietiekami).
Skrubis ir biezas konsistences, atgādina medu( pēc konsistences). Bagāts ar skrubējošām daļiņām. Efektīvai iedarbībai nepieciešams samitrināt ādu. Tas pavisam nedaudz puto, saskaroties ar ūdeni, attīrošo ādas funkciju veic lieliski. Sastāvs ir bagāts ar eļļām, tieši tik daudz, lai āda būtu kopta un barota, bet nepaliktu eļļainā kārtiņa uz ādas, ko gribētos noskalot. 
Skrubja iepakojums ir liels- 400 ml, tērējas ekonomiski. Aromāts man atgādina laimu ar nedaudz austrumu piesitienu, noteikti ne to lēto sintētisko laimu. Vīrs atkal saka, ka smaržo pēc džina zilajā bundžā :D Sastāvā arī piparmētru eļļa, bet mans deguns to nesaož.
Sastāvs
Kopumā pilnībā esmu apmierināta,tomēr atkārtoti nepirkšu, tik vēl nesaprotu kas ir tas, kas neapmierina uz 100%. Varbūt vienkārši par lielu iepakojums un nedaudz ir apnicis.

Cena: ap 6 ls
Vērtējums: 8/10

Kurš šobrīd ir Tavs mīļākais skrubis?

10 comments:

  1. Siberikā pirki? Man uz turieni vajag aizdoties, Organic Shop esot jauni un garšīgi skrubīši.

    AtbildētDzēst
  2. jā, Siberikā.
    Par to jau lasīju slavas dziesmas, bet, kad biju iegājusi paskatīties neatradu. Un labi, ka tā, krājumi jātukšo.

    AtbildētDzēst
  3. Šis izskatās interesants, bet tajā pašā laikā - nekas īpašs. Pilnīgi saprotu kāpēc nav 100% patika :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. laikam vienkārši jau mēģināts tāds daudzums un daži ir bijuši tik labi, ka lai dabūtu augstāko vērtējumu jābūt uh un ah.

      Dzēst
  4. Aromāts nav tāds kodīgs? Man kaut kā tie austrumnieciskie biedē, jo ir bijis, ka tā smarža ir pārāk uzbāzīga.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, kodīga es noteikti neizvēlētos, lai raksturotu smaržu. tāda drīzāk nedaudz eksotiska.

      Dzēst
  5. man šobrīd mīļākais Kruidvat lavandas skrubis, jo pašlaik to lietoju, bet nu Organic shop ir vislabākie no manis lietotajiem :)

    AtbildētDzēst
  6. Vaii, izskatās un izklausās garšīgi!:)

    AtbildētDzēst
  7. Organic shop man arī ļoooti patīk cena sun kvalitātes attiecība

    AtbildētDzēst