sestdiena, 2012. gada 7. aprīlis

LUSH lūpu skrubis

Šodien pastāstīšu par kādu sen iekārotu produktiņu, kas beidzot ir manā rīcībā.
Lush lūpu skrubis Bubblegum- My boy lollipop. Jau pirms kāda laika vēlējos šo iegādāties, bet bija izpirkti aromāti, kas man patika. Atverot trauciņu man atgādina bērnības laikus, kad visi kā traki košļāja Huba Buba košļenes.
Skrubis ir koši rozā krāsā ar izteikti saldu smaržu. Lai arī neesmu saldo aromātu baigais fans, šis saldais aromāts man iet pie sirds. Skrubja sastāvā esošie cukura graudiņi ir smalki, ideāli paveic savu darbiņu, bet kādas 10 minūtes pēc skrubēšanas, jūtu, ka esmu cīnījusies skaistu lūpu labā. ( varbūt vienkārši es lietoju šo skrubi pārāk sirsnīgi?). Tā kā cukurs ir ļoti smalks, tad nesagādā problēmas notrāpīt īsto daudzumu un nepaņemt par daudz, lieki izšķiežot produktu.


Garša nav šķebinoša, bet arī nevilina izlietot skrubi kā našķi bezizejas gadījumiem :D
Sastāvs: Castor Sugar, Organic Jojoba Oil, Methyl Ionone, Flavour, Colour 45410, Colour 45380.
Cena: 4,80 Ls par 25 g iepakojumu. 
Vērtējums 9/10

9 komentāri:

  1. Šo man noteikti vajag pamēģināt! :))

    AtbildētDzēst
  2. Atbildes
    1. Es lietoju 1x nedēļā, tāpat kā sejas skrubi ;) Bet domāju, ka nekas ļauns nenotiek arī ja lieto 2x nedēļā, ja ir nepieciešamība, jo skrubis tiešām tāds ļoti smalks ;)

      Dzēst
  3. Atvainojos, ka ne pa tēmu, man primais giveaway- http://skaistumalaboratorija.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  4. man kaut kā galīgi nepatīk noskrūbēto lūpu sajūta, liekās ka ada uz lūpām ir tik plāna, ka to ir ļoti viegli satraumēt. Es gan nekad neesmu lietojusi speciālus, lūpām domātos, skrubjus..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad es kā skrubi izmantoju medu ar cukuru, man arī īpaši nepatika, bet pēc šī kādas 10 minūtes tikai nedaudz diskomforts.

      Dzēst
  5. kur var iegādāties un par kādu cenu??

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cena Ls 4,60. iegādāties var Rīga, LUSH veikalā Dzirnavu ielā 70!

      Dzēst
    2. Ui, Cena 4,80. kļūdijos.

      Dzēst