piektdiena, 2012. gada 27. aprīlis

Iespēja papildināt kosmētikas klāstu LV

Šobrīd Drogas mājaslapā ir aptauja, vai veikalā pieejamais kosmētikas klāsts ir pietiekams. Iesaku izmantot iespēju un nobalsot, iesakot, kas nu kurai visvairāk kārojās, varbūt kļūsim par kādu firmu bagātāki un nebūs jāmeklē iespējas, kā to pasūtīt no ārzemēm. :) Lai jaukas brīvdienas!

8 komentāri:

  1. Nobalsoju :) Bet mani pārsteidz, ka 81% šķiet, ka klāsts ir pietiekoši plašs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī domāju, ka neapmierināto būs daudz vairāk. Varbūt vienkārši bija slinkums rakstīt , ko gribētu. Es gan veselu rindu sarakstīju

      Dzēst
  2. Es arī nobalsoju un arī esmu pārsteigta, bet tad, kad jau pirmo reizi balsoju pārsvars bija pie ''nepietiekoši plašs klāsts'' :)

    AtbildētDzēst
  3. Nu re, arī procenti nedaudz jau pamainījušies :)

    AtbildētDzēst
  4. Atbildes
    1. Var jau redzēt, ka dāmas, kam dikti patīk skaistumlietiņas saaktivizējušās un liek manīt, ka mums nepietiek :)

      Dzēst