pirmdiena, 2012. gada 23. aprīlis

MADARAs līdzsvarojošais toniks

Tāpat kā daudzi citi, arī es nespēju turēties pretī masu psihozei, kas saucas Madaras internetveikala izpārdošana ar 40% atlaidi. Esmu izlietojusi līdzsvarojošo toniku un vēlos padalīties savos iespaidos par to. Pirms tam biju mēģinājusi paraudziņu dziļi attīrošajam tonikam, tas man galīgi nepatika, jo tam bija izteikta alkohola smaka un tīrot seju tuvu acīm tas radīja diskomfortu. Tāpēc šo toniku sūtīju ar nelielām bažām. Arī līdzsvarojošā tonika sastāvā ir alkohols, tomēr mans deguns un sajūtas ziņo, ka daudz mazākā koncentrācijā nekā dziļi attīrošajā.
Šī tonika aromāts ir vājāks nekā pierasts visiem citiem produktiem ar "zālīšu" smaržu, tomēr sajūtams tik un tā. Toniks labi veic tonizējošo funkciju un attīra no tā, kas nav ticis notīrīts ar pieniņu/ putām, bet ražotāja solīto poru sašaurināšanu nenovēroju arī pēc visa iepakojuma izlietošanas. (Lietoju tikai šo toniku, netika lietoti pamīšus citi). Kopumā vērtēju šo kā vidusmēra toniku, no kura nesagaidīju nekādu WOW efektu un nebiju arī vīlusies. Tieši tāpēc pirktu to atkārtoti tikai kārtējā izpārdošanā.
Sastāvs : Aqua, Rosa Damascena, Alcohol, Glycerin, Rubus Idaeus ,Cucumis Sativus , Chamomilla Recutita Plantago Major.
Cena bez atlaides par 200 ml LS 8,50 .
Vērtējums 6/7 no 10.

1 komentārs:

  1. Man jau šķiet, ka neviens toniks viens pats nespēj sašaurināt poras- tur nepieciešams vesels arsenāls :)

    AtbildētDzēst