pirmdiena, 2012. gada 12. novembris

Andrew Barton SOS Last another day sausais šampūns, atsauksme


Pirmais mēģinājums sadraudzēties ar sauso šampūnu bija neveiksmīgs- Superdrug ražojums mani izraisīja pārdomas- vai tiešām kāds var sajūsmināties par sauso šampūnu?
Var! Ja tas ir Andrew Barton ražojums!


Viens iepakojums jau teju tukšs, bet esmu jau iepirkusi nākamo uz atlaidēm Rimi. Kā es to lietoju? Iepūšu matos, paturu kādas 3-5 minūtes, lai iedarbojas un tad tikai ķemmēju matus. Sausā šampūna nosaukumā nav melots, ka to izmantojot, rezultāts saglabājas visu dienu. Tā patiešām ir, šis nav tas variants, kad pēc 2 stundām paskaties spogulī un nodomā- tad jau labāk nebūtu neko lietojusi.
Šim produktam ir fantastiski patīkama smarža, pēc pirmajām lietošanas reizēm sākumā nesapratu, ka tie ir mani mati, kas tik lieliski smaržo.


Pirmo iepakojumu iegādājos Douglas'ā par 3,95 Ls. 
Vērtējums: 10/10


P.S. Arī Danai pozitīva atsauksme par šo sauso šampūnu šeit

11 comments:

  1. Kā tas sadzīvo ar tumšiem matiem? Es pirms kāda laika nopirku Syoss sauso šampūnu izmēģināšanai, bet nekur ārā nevarēju rādīties, jo matos varēja redzēt tās baltās pārsliņas :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir blondi, uz maniem neredzu absolūti nekādus baltumus utml. Bet domāju, ka derēs arī tumšiem matiem!

      Dzēst
  2. Esmu tik vienu reizīti iepūtusi matos, bet pagaidām pilnīgi piekrītu viedoklim, ir labs! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Domāju, arī pēc nākamajām reizem viedoklis nemainīsies!

      Dzēst
  3. Šis ir labākais no lietotajiem, syoss vispār izmetu miskastē pēc pirmās lietošanas, pat manos gaišajos matos bija redzams baltais pulveris.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, par syoss sauso šampūnu tikai negatīvas atsauksmes lasītas, līdz ar to neesmu pirkusi mēģināt.

      Dzēst
  4. Žēl, ka tādus brīnumus kā sausais šampūns nedrīkstu lietot, pretējā gadījumā būtu šo te noteikti iegādājusies! :) Un cena tīri simpātiska.

    AtbildētDzēst
  5. Ahh, kaut es par šo būtu zinājusi ātrāk. Būtu noderējis :D

    AtbildētDzēst
  6. Viņš ir jālieto katru dienu, un pēc mazgāšanas vai kā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jālieto, kad mati neizskatās tik svaigi, kā gribētos, bet laika izmazgāt nav!

      Dzēst