sestdiena, 2012. gada 3. novembris

Mani iespaidi par Baltic Beauty 2012

Nezinu, kā tas sanācis, bet pirmo reizi apmeklēju šāda veida izstādi. Neesmu pārāk liels masu pasākumu fans, bet ja ieguvums attaisno pūliņus, tad jau var paciest.
Tā kā šobrīd diez gan saspringts laiks, protams, fotoaparāts palika mājās un pašu izstādi nesabildēju.
Bet variet to apskatīt bubio blogā, viņa nav noslinkojusi ;)


Cilvēku izstādē bija tiešām daudz, veiksmīgi iedomājos mašīnu atstāt Olimpijas stāvvietā un izbēgu no pamatīgas nīkšanas rindā uz auto stāvvietu. Nauda kūst nemanot, tapēc jāņem līdzi tikai tik, cik nav žēl iztērēt. Nopietni apskatīt sanāca vien matu zāli, pēc mazgulētas nakts un citiem darbiem nebija vairs spēka arī otrajai zālei, tai vien ātri izskrēju cauri. Bija liela interese par Inglot kosmētiku, bet nu to spietu ap stendu pārvarēt vairs nebija manos spēkos.


Piedāvājums tiešām plašs, cenas daudz kam ļoti uzrunājošas, pārstāvji savā jomā zinoši, pārdot labi mākoši un nav jābrīnās par aiz vien vairāk maisiņiem rokā. Vienīgais, kas mani pārsteidza- nemaz nerunājot par bezmaksas paraudziņiem, bet pat veicot pirkumus, tikai vienā vietā man iedeva līdzi paraudziņus. Šī bija ideāla vieta, kur ne tikai iemest maisiņā testeri, bet arī pastāstīt par to, kā labāk lietot lieliskam efektam un pēc tam jau, protams, man likt nopirkt vēl kādu produktu, bet nu tas jau ražotāju un tirgotāju ziņā, kāpēc viņi to neizmanto. Bukletus gan deva līdzi pirkumam teju katrs, bet godīgi sakot- grūti atcerēties, kad tikai pēc izlasītas informācijas bukletā kaut ko esmu nopirkusi.





Lielos vilcienos pieturējos pie sava plāna un iegādājos lietas, kas nepieciešamas. Matu krāsa par ļoti patīkamu cenu, zilais un dziļi attīrošais šampūns, Tangle teezers ( oi ku ilgi šito gribēju, pamēģināju jau, ir tā vērts), geomar jaunais skrubis un sejas pieniņš ( lieku lielas cerības, patīkams sastāvs), mitrinoša matu maska, Laveras tonējošais losjons ( beidzot arī es pamēģināšu šo izslavēto produktu), Mil Mil matu maska, Keune matu serums un joka pēc poras attīrošie plāksteri.

Vai apmeklēji šo izstādi, kādi iespaidi un veiksmīgi pirkumi?


7 komentāri:

  1. Visas esam to Tangle Teezeri ieķērušas, man arī rozīgais, ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es arī esmu sajūsmā par tangle teezeru, pat slapjus matus spēj izķemmēt ideāli...

      Dzēst
  2. Es arī biju pārsteigta, ka neviens no pieciem pārdevējiem nepiedāvāja paraudziņus. Eh, tik daudz labu lietu, žēl, ka man nesanāca kaut ko no kosmētikas nopirkt, nesanāca laika. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es arī nožēloju, ka bezspēks ņēma virsroku un nenopirku neko no Inglot, bet nu- kosmētikas krājumus tik ātri kā kopjošo es nespēju izlietot, tā kā būs iesmesls apmeklēt izstādi nākamo gadam.

      Dzēst
  3. arī man sanāca pastaigāt pa BBW un centos sevi ;loti limitēt. Es gan vairāk veltīju laika "kosmētikas zālei", nevis matu kopšanas līdzekļu zālei. Par mani nopirkto nedaudz uzrakstīju savā blogā http://artasplace.blogspot.com/2012/11/labumi-no-baltic-beauty-world.html, bet mani arī izbrīnija tas, ka nekur nedod nekādus paraudziņus. Laikam pie Oniks beta stenda piegāju - nevienas konsultantes nebija, bet bija izlikti šapmūnu paraudziņi - īsti nesapratu, vai var ņemt, nevar, bet beigās tomēr paņēmu. Bet jā, šo biznesa un klienta piestaistes veidu pārdevēji kaut kā ignorē.

    AtbildētDzēst
  4. es speciali 2x nogaju gar BES stendu un ta ari matu krasas neredzeju :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manuprāt, nemaz nebija izliktas publiskai apskatei, es prasīju pati, vai ir un tad man atnesa.

      Dzēst