svētdiena, 2012. gada 4. novembris

Oktobra favorīti

Bez gariem ievadiem ķeros klāt saviem top5 make-up produktiem oktobrī :)
1. Bourjois Mineral matte tonālās putas- ātri, dabīgi, bez nevajadzīgā pakūku spīduma. Oktobrī pēc šī sniedzot visbiežāk. Pilnā atsauksme šeit
2. The Balm Time Balm konsīleris- esmu patiešam sajūsmā par šo konsīleri, dienas, kad nomoka tumšie loki zem acīm vairs nešķiet tik briesmīgas. pilna atsauksme šeit
3. Lancome bronzeris Matte Star, tonī 02 Sunkissed- lielisks matēts bronzeris, piemērots sejas konturēšanai, ļoti dabisks izskats. Plānoju uzrakstīt plašāku rakstu, ja ir interese.
4. Revlon lip butter " Berry smoothie" mitrinošs lūpu sviests, rudenim piemērotā tonī. Pilna atsauksme šeit 
5. Urban Decay Naked 2 acu ēnu palete- domāju, ka šī komentārus neprasa :)
Kāds bija tavs mīļākais produkts oktobrī?

5 komentāri:

  1. Jā, es gaidu rakstu par bronzeri, kur būtu tā pavairāk swatchu. Es skulpturēšanai nopirku Illamasqua Disobey, bet man tas ir pa dzeltenu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mēģināšu īstenot, būs grūti, ņemot vērā nabadzīgo apgaismojumu un dabisko izskatu- var redzēt, ka seja izskatās labāk, bet nav tā, ka baigi izlec.

      Dzēst
  2. Katru reizi kā redzu NAKED acu ēnu paleti, sirsniņa ietrīsas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. varbūt tā ir zīme, ka jāiegādājas? saceltā ažiotāža ap to nav tāpat vien :) Kalpos ilgi un, neskatoties uz it kā neitrālajiem toņiem, tai ir ļoti plašs pielietojums.

      Dzēst
    2. man tas pats. :(

      http://pindasblogs.blogspot.com

      Dzēst