pirmdiena, 2012. gada 19. novembris

Starp Latvijas svētkiem un Ziemassvētkiem


Nevaru saprast, kas mani iedvesmojis vairāk šodienas nagu lakojumam- tikko aizvadītā Latvijas dzimšanas dienā vai jau pēc mēneša gaidāmie Ziemassvētki ( man vienai liekas, ka tikko taču tikai aizvadīti iepriekšējie????)?

Šim dizainam izmantoju nostalģisku sārto toni un gliteriem bagātu nagu laku Ziemassvētku noskaņā akcenta nagiem.





4 komentāri:

  1. Izskatās nu ļoti jauki!
    Gaidu Ziemassvētkus katru gadu, ļoti patīk tā atmosfēra gaisā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man arī patīk, bet tikai tad, ja tiešām pirms Ziemassvētkiem, nevis 2 mēnešūs pirms, jo tad jau paspēj notrulināties un nav tās īpašās sajūtas.

      Dzēst
  2. jo tuvāk svētkiem, jo man arī vairāk velk uz gliteriem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. vilkt mana rī velk, bet tad es atceros, ka viņi arī jādabū nost no tiem nagiem :D

      Dzēst