otrdiena, 2012. gada 27. novembris

JOIK sejas serums

Joik serums nogurušai sejas ādai ar dzērveņu ekstraktu. Piemīt patīkams aromāts, konsistence eļļaina.
Man kā kombinētas ādas īpašniecei šo serumu iespējams lietot tikai uz nakti, jo serums nesteidzas ar iesūkšanos, bet no rīta nav problēmas ar sejas taukainību, bet izskats gan uzlabojas- āda izskatās atpūtusies un daudz žirgtāka.

Iepakojums ar pipeti, ir ērti lietojams. 
Dziļu mitrināšanu nenovēroju, vairāk, manuprāt, tas ir vērsts uz nogurušas ādas atkopšanu, ka arī tās padarīšanu maigāku.
Lēnā iesūkšanās ir nedaudz traucējoša un visticamāk, būs iemesls, lai atkārtoti to nepirktu.
Cena ap 6 latiem.
Vērtejums: 7/10

11 comments:

  1. es tā arī neesmu sadūšojusies neko eļļainu smērēt uz savas (kombinētas) sejas :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. efekts jau it kā nav slikts, varbūt japagaida vēl mazliet, kad āda būs sausāka , tad iesūksies labāk.

      Dzēst
  2. Man diezgan atri iesucas shis serums. Parasti gan izmantoju tikai sejas masazhai

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm, nebiju iedomājusies izmantot sejas masāžai šo, varētu būt, ka tas arī man paātrinātu iešūkšanos. paldies par ideju!

      Dzēst
  3. Man iesūcas ļoti ātri, jo man sausa āda, bet tāpat lietoju tikai uz nakti. Kopumā patīk :)

    AtbildētDzēst
  4. Man arī ir kombinēta sejas āda un klāju šo eļļiņu uz nakti, jo tā vēl kādu stundu vai pat pusotru ir jūtama uz ādas un lēni iesūcas.

    Ajūrvēdas speciālisti iesaka taukainas ādas problēmas 'ārstēt' ar ko taukainu, jo uzskata, ka āda taukojas, jo tai kaut kas pietrūkst. Kā sacīt jāsaka - līdzīgo ārstē ar līdzīgo :)

    Elīna

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu re, abi augstākie komentāri laikam no sausas ādas īpašniecēm :)
      Es arī ilgi vēl jūtu, bet aromāts man patīk un efekts arī, ja vēl saki, ka var novērst to taukainumu ar laiku, tad pavisam nav iebildumi lietot uz nakti :)

      Dzēst
  5. Es savu pirku Stockmann.

    AtbildētDzēst