ceturtdiena, 2013. gada 14. marts

Essie Ridge filling base coat, atsauksme

Jau otrā Essie firmas bāze, par kuru neesmu sajūsmā. Pirmā proteīnu bāze sabiezēja vēl neesot pusē.
Parādījās ziemā problēmas ar nagiem- šķēlās un bija nepieciešamība pēc izlīdzinošas nagu lakas bāzes.
Bilde no lookfantastic.com
Diemžēl, šī bāze netiek galā ar pamatuzdevumu- nags netiek izlīdzināts, nagu laka neklājas vienmērīgi, un uz tās perfekti iezīmējas visas vietas, kur nagam ir defekti. Arī nagu lakas noturības paildzināšanu nemanu.

Kad man jādomā par atzītu un labu nagu lakas virskārtu nāk prātā Seche vite, bet, kad jādomā par patiešām labu bāzes laku man nenāk prātā neviena, kas būtu pamatoti izpelnījusies slavu. Tāpēc jautājums- vai variet ieteikt lielisku nagu lakas bāzes laku, kas lieliski izlīdzina nagu, zibenīgi nožūst un padara nagu laku noturīgāku?

16 comments:

  1. Daudz jūsmo par OPI Nail Envy. Neesmu droša vai izlīdzina, bet palīdz pret šķelšanos n stuff. Drīz pati pamēģināšu. :) Varbūt jau esi mēģinājusi, ja esi tad un kā ir?

    AtbildētDzēst
  2. Essence. Vismaz man izlīdzina perfekti. Par noturību nemāku spriest, katru dienu lakoju nagus citā krāsā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī noturība svarīgs faktors, jo nav vairs laika katru vakaru nagus pārlakot :(

      Dzēst
  3. Ļoti iesaku visu OPI Nail Envy sēriju - lietoju jau 4 gadus.

    http://www.magnetmagazine.com/wp-content/uploads/2010/09/OPI.jpg

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Veseli 2 ieteikumi, laikam izvēle izdarīta nākamajai bāzes lakai :)

      Dzēst
  4. Mani pārsteidza Oniks Beta bāze -- šķiet, ka viņu pašu ražojums, tāda krēmīga, ne īsti balta. Man arī nagi saslāņojušies utt., bet ar bāzi to nevar redzēt. Es gan labāk tagad, ziemā, vispār izvairos no nagu lakošanas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hmmm, vizuālais noformējums manī kaut kā īsti uzticību neieviesa, bet laikam jau tas bija maldinošs.

      Dzēst
  5. Esmu dzirdējusi lieliskas atsauksmes par Chanel izlīdzinošo bāzi, bet pati laikam izvēlētos profesionālo.

    Man patīk OPI Nail Envy, man gan ir klasiskais, tāpēc nezinu, kā ir ar izlīdzinošo, bet mana bāze žūst zibenīgi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Droši jau ka tad žūšanas īpašības ir visai līdzīgas.

      Dzēst
  6. Es lietoju Orly Bonder. Nemācēšu gan teikt par izlīdzināšanu, bet tā kā man nagi no dabas nedaudz rievaini un ar laku tie tādi neizskatās, tad jau droši vien kaut ko izlīdzina. BET visbūtiskākais - ši ir vienīgā bāze ar kuru nagu laka man turās ievērojami ilgāk. Esmu ik pa laikam mēģinājusi citas, bet vienmēr atgriežos pie šīs, neko labāku neesmu atradusi :)

    AtbildētDzēst
  7. NailTek bāze, manuprāt, ir vislabākā, lai gan man patīk arī iepriekš minētā Orly bonder un tagad arī SPArituals :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nail Tek arī ir lietots, tas atceros, nagus uzlabjha ne tikai vizuāli.

      Dzēst