svētdiena, 2013. gada 31. marts

Organic therapy poras sašaurinošs sejas serums, atsauksme


 Organic therapy ir viens no nu jau daudzajiem Siberikas veikalā pieejamajiem brendiem. Šis mani viennozīmīgi uzrunāja ar krāsaino iepakojumu, kas ir pietiekami košs, lai to ātri vien pamanītu plašajā piedāvājumā, bet nav pārkāpta bezgaumības robeža.

 Paplašinātās poras man regulāri sagādā galvassāpes, regulāri jālieto attīrošas maskas, jāveic dažādas procedūras, lai uzlabotu to izskatu. Uzreiz jābrīdina, ka es necerēju, ka šis produktus man ļaus pārtraukt visas iepriekš veiktās procedūras un aizmirst, ka man tādas poras ir ( principā to neizdarīs neviens kosmētiskais produkts, to spēj noteikt vien mūsu ģenētika). 
Tomēr šis serums ir tā vērts, lai par to rakstītu. Pirmais ieguvums- tas ļauj veikt retāk dziļās sejas tīrīšanas un paildzina efektu attīrošajām maskām. Otrais- regulāri lietojot, tas vizuāli padara poras nemanāmākās un tās daudz labāk izskatās. Tiklīdz sāku priecāties par rezultātu un palaižos slinkumā seruma lietošanā, smukais izskats pamazām pazūd un viss aiziet vecajās sliedēs.

Produkts ir bez praktiski bez smaržas, lai gan sastāvā tā ir norādīta, mans deguns to nesajūt. Kas man nav mazsvarīgi- tas piemērots arī kombinētai ādai, nerada papildus taukošanos un ļauj klāt virsū make- up, neapgrūtinot tā izlīdzināšanu vai samazinot noturību. Pēc uzklāšanas nav jūtama nekāda sausināšana vai diskomforts, iesūcas aptuveni minūtes laikā.

Tā kā šo serumu lietoju tikai uz savām problēmzonām, patēriņš ir smieklīgi mazs. Lietoju jau vairākus mēnešus un varētu būt, ka esmu kaut kur pusē. Tā kā serumam ir higiēnisks iepakojums ar pumpīti un tam netiek klāt skābeklis, tad īpaši nesatraucos par ilgo lietošanas laiku.


Sastāvs kā jau vairumam šī veikala produktiem- dažādi augu ekstrakti un eļļas, nav parabēni, silikoni un naftas pārstādes produkti.
Kopumā šis serums patiks tiem, kas spēj sevi disciplinēt regulārai lietošanai un necerēs uz brīnumiem.
Vērtējums: 8/10

P.S. Aprīlī Siberikas veikalā Organic therapy produkcijai 25% atlaide.

14 comments:

  1. Nebiju šādu ievērojusi, jāizmēģina.

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par rakstu ) mani ieinteresēja šāds serums :)

    AtbildētDzēst
  3. Par cik iet šis?? )))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja pareizi atceros pie 4ls bija, bet tagad ar atlaidi aprīlī būs lētāk

      Dzēst
    2. pašlaik maximā pa akciju 2.5ls. es ar salasījos rakstu un iegādāju :)

      Dzēst
  4. Bāc, man šito vajag! Mana āda pat pumpu laikā vienmēr bija nomierināma ar burvju lazdu! Tagad tikai izrauties līdz Siberikas veikalam! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tur tā nelaime af Siberikas veikaliem, ka tiešām jāizraujas , jo nav īsti pa ceļam!

      Dzēst
  5. Man it kā tas Zoom centrā daudz maz šad tad iekrīt maršrutā, bet tad atkal slinkums iebraukt! :)

    AtbildētDzēst
  6. O, šis kaut kas pavisam labs izklausās :) Jābrauc pakaļ.

    AtbildētDzēst
  7. Iepakojums dikti glīts, neraksturīgi šo firmu produktiem :)

    AtbildētDzēst
  8. Hmmm, nemaz nezināju, ka tāds poru sašaurināšanas serums eksistē. Mūžu dzīvo, mūžu mācies. Būs jāpamēģina!

    AtbildētDzēst