svētdiena, 2013. gada 21. aprīlis

Attirance ķermeņa skrubis "Kafijas", atsauksme


Šoreiz par mūsu pašu ražojuma- Attirances skrubi. Liels pluss par uzlabotajiem produktu iepakojumiem, tie kļuvuši daudz mūsdienīgāki un interesantāki.

 Esmu liels skrubju fans, turklāt man svarīgi, lai tie ir efektīvi un tiešām jūtu, ka āda ir attīrīta, ko šis skrubis veic lieliski.. Kaut kā sanācis pēdējā laikā daudz mēģināt tieši kafijas skrubjus. Ja vairumam ir tādi saldeni- šokolādīgi aromāti, tad šim ir tāds izteikts rūgta espresso aromāts, uzreiz uzmundrina un piešķir enerģiju.
Iepakojumā skrubis man atgādina uzputotu masu, tas ir tāds irdenāks kā pierasts, līdz ar to man radās šaubas, vai tas nebūs sausinošs, bet viennozīmīgi- nav!
Skrubējošās funkcijas veic gan kafija, gan cukurs. Darbībā tas ir diez gan agresīvs, nebūs piemērots jutīgas ādas īpašniecēm, bet tā kā man patīk tādi, kas nodrošina izteiktu tīrības sajūtu, tad priekš manis pašā laikā. Pēc skrubja noskalošanas uz ādas paliek pavisam nedaudz barojošas eļļas( mandeļu un jojobas), nav tā, ka gribētos to mazgāt nost, tieši tik daudz, lai nodrošinātu kopjošas īpašības.

Sastāvs: coffee arabica seed powder, sweet almond oil, sodium chloride, mango seed butter, sucrose, glycerin.

Kā jau pēc sastāva var nojaust, skrubis paredzēts ātrai izlietošanai pēc atvēršanas- pēc atvēršanas jāizlieto 3 mēnešu laikā. Man tas noteikti nesagādās problēmas, bet tiem, kam patīk vienlaicīgi lietot vairākus viena veida skaistumkopšanas produktus, šis īsti nederēs. Man duša nav balta, bet tiem, kam ir, kā mīnuss varētu būt dušas ietonēšana, jo lietojot uz ādas, ta tiek nedaudz ietonēta, pēc noskalošanas gan nekas nav redzams.
Cena: Ls 8,95
Vērtejums: 9/10

7 komentāri:

  1. Man ļoti patika Organic Shop kafijas skrubis.

    AtbildētDzēst
  2. Es kaut kā vēl nevaru saprast tos Attirance produktus! Itkā redzu labas atsauksmes, bet jau pārs reizes sadūšojoties kaut ko iegādāties uzreiz "uzpeld" negatīvas atsauksmes. Laikam, kamēr pati nepamēģināšu, īsti nesapratīšu kā ir!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kā jau visiem ir labāki un ne tik labi produkti. Šim man īpaši nebija kur piesieties.

      Dzēst
  3. Esmu dzirdējusi ārkārtīgi sliktas atsauksmes par šī uzņēmuma vadības (konkrēti - īpašnieka) stilu. Man ļoti nepatīk tādi cilvēki, tā ka Attirance produkciju emu nolēmusi boikotēt.

    AtbildētDzēst
  4. Nopirku roku krēmu it kā ok, bet priekš naturālās kosmētikas pārāk daudz ķīmijas iekšā. Vēl viens mīnuss- mājas lapā nav vieta atsauksmēm.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tas vārdiņš naturālā ir nedaudz maldinošs, tas nav tas pats kas eko kosmētika, tāpēc arī tādi sastāvi, bet kopuma jau nav nemaz slikti, manuprāt. Kāds produkts veiksmīgāks, kāds mazāk..

      Dzēst