sestdiena, 2013. gada 20. aprīlis

Kulta produkts- Urban decay primer potion acu ēnu bāze, atsauksme

Acu ēnas uz maniem plakstiņiem, kad nav uzklāta bāze, turas vien kādu stundu- divas, tāpēc bāzes jautājums man ir ļoti svarīgs. Šodien par vienu no atpazīstamākajām šīs kategorijas pārstāvēm. Tā kā UDPP ir zināmā mērā kulta produkts, tad gaidas un prasības ir sevišķi augstas.
Šo ēnu  bāzi saņēmu dāvanā pie UD pirkuma, lai arī izmēri un arī tilpums nav liels, tā kalpo jau labu laiciņu un ir ļoti ekonomiska.
Mazā iepakojuma dozēšana un lietošana ir ērta, nav ķēpīga. Taču jau tagad var noprast, ka iepakojumā paliks daudz produkta un būs jāgriež uz pusēm un jādabū laukā neizlietotais. Paskatoties blogos bildes no pilnā izmēra bāzes, kas pārgiezta un redzams, ka vairāk kā puse tiktu izmesta neizlietota, ja iepakojums netiktu pārgriezts. Rodas jautājums, vai tas tiek darīts apzināti no ražotāja puses, lai patērētājs ātrāk iegādātos nākamo iepakojumu?

Pirmie mēģinājumi sadraudzēties ar šo bāzi cieta neveiksmi. Mani plakstiņi ir ar izteiktu tendenci uz ādas taukainību pat apkures sezonā, kad āda visur citur kļūst sausāka. Tiklīdz bāze tiek uzklāta par daudz, tā pastiprina plakstiņu taukainību un nemaz nepaildzina ēnu noturību. Uzklāt īsto bāzes daudzumu piešāvos vien pēc pāris lietošanas reizēm. Sausas ādas īpašniecēm šajā jomā problēmām nevajadzētu būt. Arī bāzes nožūšana notiek zibenīgi, praktiski kamēr to uzklāju uz otrā plakstiņa, pirmais jau ir gatavs ēnu klāšanai.


Par to, ka bāze ēnu toni padara izteiksmīgāku un košāku,  šaubas man neradās ne mirkli. Runājot par noturības paildzināšanu, visu darba dienu nodrošina ēnu turēšanos tām paredzētajā vietā, bet ja ir plānots kur doties pēc darba, būs nepieciešams atjaunot acu grimu.

Pie nosacījuma, ka bāze netiek uzklāta par daudz tā mani apmierina, bet pirkt lielo iepakojumu īsti nemudina. Ņemot vērā, ka bez bāzes ēnu noturība uz maniem plakstiņiem ir zem katras kritikas, tad, protams, nav slikti, bet tomēr ir sajūta, ka jābūt kādai vēl labākai...

Vērtējums: 6-7/10

Kura acu ēnu bāze ir Tavos favorītos un ļauj neuztraukties, vai ēnas izskatās lieliski?

14 comments:

  1. mmm, es tieši domāju, ka kādreiz vēlos šo izmēģināt, tagad nezinu... bet varbūt kardinājums būs pārak liels :)

    es vispār sobrīd nelietoju nekādu bāzi, jo man ēnas turās diezgan labi, bet kaut kur mētājas Artdeco bāze, kas mani tīri labi ari apmierināja, kad to lietoju :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu ja Tev ir sausāka āda neka man, nevajadzētu būt problēmām. Bet katrā ziņā šis noteikti nav sliktākais variants.

      Dzēst
  2. Man ir Artdeco acu ēnu bāze - noturība ir ideāla. Sastāvs gan ir briesmīgs šim produktam, toties efekts ir!
    Biju lasījusi pāris blogos, ka manis minētā samērā ātri sažūst/sacietē, bet es neko tādu neesmu manījusi. Man iet tikai pirmais iepakojums, kuru nopirku, ja nemaldos, pag.gada februārī - viss ar bāzi kārtībā, un liekas, ka vairāk kā puse vēl palikusi (lietoju pāris reizes nedēļā).
    Ķēpa gan ir ar iepakojumu, jo bundulītim tomēr nav tas ērtākais un higiēniskais pielietojums... It īpaši, ja nadziņi ir paaugušies.

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tieši dēļ tiem komentāriem par artdeco bāzes sažūšanu neesmu to pamēģinājusi. Bet laikam tā ir veiksmes spēle, vai sanāk nopirkt svaigu, vai nē.

      Dzēst
    2. Kā Tu to domā- briesmīgs sastāvs? :O

      Dzēst
  3. Man šī bāze ir ar aplikatoru nevis izspiežamā tūbiņā, laikam vecāks modelis :) Tā kā neesmu lietojusi citas, tad šī mani pilnībā apmierina.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nav, nav vecāks modelis, vienkārši pilnajam iepakojumam ir tāds iepakojums!

      Dzēst
    2. Droši vien jāsaka, ka vecāks modelis gan, jo tagad kompānija ir ieklausījusies klientu sūdzībās, vēlmēs un izveidojusi arī pilnizmēra produktam tūbiņu, no kuras produkts tik izspiests, jo produktu var izlietot pilnīgi līdz galam.

      Dzēst
  4. Uz maniem plakstiņiem ar acu ēnu noturību ir tieši tāpat kā Tev. Ar UDPP noturību varēju panākt vien 6 - 8 stundas, noteikti otrreiz nepirkšu. Man jau likās, ka maniem plastiņiem nav atrodams piemērots praimeris, bet tad nopirku Too Faced Shadow Insurance (TFSI). Sagadījās, ka vienlaicīgi nopirku vienu tūbiņu tepat LV Douglasā un vienu UK internetveikalā. LV pirktā noteikti turās ilgāk par UDPP, bet ne visu dienu. No UK atsūtītā turās visu dienu (esmu pārbaudījusi 14 - 15 stundas). Tā ka noteikti var atrast ideālo bāzi arī Taviem plakstiņiem :) Veiksmi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu ja, man tāpat līdz 8 stundām notur vietā, atkarībā no acu ēnām. Man too faced ir wishlistā, varbūt man arī būs ideālā bāze.

      Dzēst
  5. Izskatās laba. ^^
    Mani arī apmierina ArtDeco ēnu bāze. Tāpat lasīju par izžūšanu, bet man šī bāze būs jau teju gadu, un darbojas kā jauna. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu re, tad tiešām ta ir veiksmes spēle, cik svaigu vai nesvaigu sanāk nopirkt.

      Dzēst
  6. NYX hd acu ēnu bāze man tur līdz 20 stundām
    kaut gan, protams, tas atkarīgs arī no tā, cik plakstiņi ir taukaini

    AtbildētDzēst
  7. Paldies par rakstu! Ceru, ka to pūderi atradīšu Drogās vai Douglasā.

    AtbildētDzēst