ceturtdiena, 2013. gada 11. aprīlis

Lee Staford sausais šampūns, atsauksme

Sausā šampūna pamatuzdevums ir padarīt matu skatu ilgāk svaigu, nodrošinot vēl vienu labo matu dienu. Mans pirmais mēģinātais šapūns no Superdrug ar so uzdevumu netika, Andrew Barton man ļoti patika visās jomās. Šis sausais šampūns lieliski tiek galā ar pamatuzdevumu, kas nav mazsvarīgi- visas dienas garumā. Nedaudz piepaceļ matus pie saknēm. Kaut arī man ir gaiši mati, tomēr tas prasa rūpīgu izķemmēšanu, savādāk būs redzams uz matiem.  Bet ir viens liels mīnuss manam degunam- aromāts ir ļoti izteikts un tas nav īsti manu mīļāko aromātu diapazonā. Diemžēl tas arī neizgaist īsā brīdī pēc lietošanas, līdz ar to disharmonē ar smaržām.
Kopumā funkcionāli man tas ļoti patīk, bet sajūtu līmenī nu galīgi nē. Atkārtoti netiks iegādāts.

Cena: ap 4,50 Ls
Vērtējums: 5/10

Nākamais rindā uz testēšanu būs pārstāvis no Biosilk, pamazām ar sausajiem šampūniem tāpat kā ar BB krēmiem kosmētikas jomā- teju katrs matu kopšanas kosmētikas ražotājs cenšas iekļaut savā piedāvāto produktu klāstā sauso šampūnu.

12 comments:

  1. Mammai ir Syoss, jāpamēģina.
    Lee Stadford produkti man nepatīk jau saknē - šampūns un balzams taisnākiem matiem smaržo pēc wc tīrīšanas līdzekļa.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par syoss sauso šampūnu nav sanācis lasīt pozitīvas atsauksmes

      Dzēst
    2. Es tieši par Syoss dzirdu daudz laba, tā, ka ir vērts meģināt!

      Dzēst
  2. Pirms gada iegādājos šo te. No sākuma īpaši nepatika, bet tagad, kad produkts gāja uz beigām, sāku to iemīļot.
    Bet jā, Andrew Barton tiešām labs! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man atkal otrādāk, sākumā tas aromāts likās nekas traks, bet tagad jau galīgi nepatīk un uzreiz kaut kā arī mazinās simpātijas pret produktu kopumā.

      Dzēst
  3. man šis arī ne īpaši patika un tā smarža... :( un Andrew Barton ir favorītos

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lai gan pagaidām esmu mēģinājusi tikai triju ražotāju, man arī AB ir favorītos

      Dzēst
  4. Man gan ar šo šampūnu ir pavisam slikta pieredze - to lietojot, man nenormāli sāka niezēt galvas āda! Nekad vairs nepirkšu.

    http://touch-of-luxury.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oi tas pavisam nepatīkams rezultāts. Kaut gan ir lasīts , ka ilglaicīgi lietojot sausos šampūnus mēdz sākties galvas ādas problēmas.

      Dzēst
  5. Man ir šis šampūns, bet tikai tumšmatēm. Man šampūns ir brūnā krāsā, lai nesanāktu balto,sirmo matu efekts. Dēļ iekrāsotā produkta ļoti jāuzmanās ar lietošanu-reiz pūtu to matos,kad biju uzvilkusi baltu krekliņu kā rezultātā krekliņš bija nosēts ar brūniem pilieniem no šampūna un pēc mazgāšanas traipi joprojām ir samanāmi. Arī uz pieres,rokām paliek brūni pleķīši, kuri viegli nāk nost, bet tik un tā tracina, ka produkts tik ļoti uzmanīgi jālieto. Piekrītu,ka aromāts ļoti spēcīgs, bet visādi citādi šampūns foršs, maniem taukainajiem matiem palīdz izvilkt vismaz vienu dienu ilgāk bez mazgāšanas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ķèpa beigās lielāka sanāk nekā matus izmazgājot. Bet vispār LS salīdzinot ar AB prasa lielāku rūpību nemanāma rezultāta sasniegšanā

      Dzēst
  6. Kravu pārvadājumi un citi loģistikas pakalpojumi.
    ACE Logistics piedāvā kravu pārvadājumus ar dažādām metodēm- avio kravu pārvadājumi, jūras kravu pārvadājumi un auto kravu pārvadājumi.
    Piedāvājam arī muitas dokumentu sagatavošanu un citus ar kravām saistītus pakalpojumus.
    Vairāk informācija mājaslapā- https://www.ace.lv/

    AtbildētDzēst