trešdiena, 2012. gada 2. maijs

Jaunas tehnoloģijas?

Svētdienās man patīk laiski iet pirtī, relaksēties un lasīt žurnālus. Cerēju,ka arī šī svētdiena nebūs izņēmums. Nepatīkams bija mans pārsteigums, kad teju katra JOY žurnāla lapaspuse palika man rokās nevis žurnālā. Nebija vēlēšanās likt žurnāla lapu mozaīku, kārtot un cīnīties par informāciju jaunākajās modes un skaistuma tendencēs...
Tā kā sievietēm ir niķis ņemt līdzi žurnālus vannās, pirtīs un citās vietās, kurās nav bibliotēkas vide, varbūt ir vērts padomāt, lai žurnāls turētos kopā arī tur?

7 komentāri:

  1. šķiet, ka mūsdienās liela daļa žurnālu vispār nav paredzēti otrreizējai lasīšanai :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis neizturēja godam pat pirmreizējo lasīšanu :D

      Dzēst
  2. šis varbūt nav pa tēmu, bet man paziņai manis uzdāvinātajai grāmatai arī nāca lapas laukā. Kāds kauns man bija tad, kad viņa stāstīja, ka lasījusi manis dāvināto grāmatu un lapas ir palikušas rokās. Laikam žurnālus arī sāk ražot pēc šadas tehnikas!!
    Man Joy gan smuki turās kopā, gan jau brāķis trāpijās!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī pieļauju,ka brāķis, jo līdz šim JoY nesadalījās pa detaļām siltumā.

      Dzēst
  3. Man JOY ari sadalijas lasot! Vnk JOY zurnalu nopirka kaut kada kreisa izdevnieciba, kura megina taupit uz pilnigi visu, luk ari rezultats!

    AtbildētDzēst
  4. cenu tak arī pacēluši, saturs tas pats.. :/

    AtbildētDzēst