pirmdiena, 2012. gada 7. maijs

Alba Botanica jūras sāls skrubis



Šis skrubis sola maigu ādas attīrīšanu, padarīt to starojošu, izmantojot jūras sāli un eļļu maisījumu. Skrubis ir lielā bundžā- 411 grami. To atverot uzreiz jūtama ļoti spēcīga citrusu smarža, jūtīgākiem deguniem noteikti būs par stipru. Paši sāls gabaliņi ir patiešām lieli un rupji, diemžēl skubējoties ir sajūta, ka es skrāpēju ādu nevis to attīru. Sastāva ir ļoti daudz eļļas- avokado, mandeļu, greipfrūtu, saulespuķu, laima, jojobas, makadamijas un citas. Pēc skrubēšanās āda paliek eļļaina, man pat gribās vēlreiz nomazgāties, lai dabūtu to nost, jo priekš manis tā ir pārāk taukaina sajūta, arī dušas grīda paliek eļļaina un slidena. Taču pieļauju, ka tiem, kam patīk ar eļļu bagāti skrubji, tas nebūtu par daudz.
Skrubi pasūtīju no iherb. com, cena smieklīga priekš tik liela tilpuma- 7,81$. Taču nav sanācis ar šo skrubi iedraudzēties, jo nespēju paciest eļļaino sajūtu pēc tā lietošanas, kā arī neskatoties uz to, ka man patīk "kārtīgi skrubji", priekš manis tas ir pārāk raupjš.
Vērtējums 3/10 ( nav 1, jo ir labs sastāvs, zema cena, man patika smarža).

4 komentāri:

  1. Bet nu vērtējums nu gan ir bargs!:D
    Nu diemžēl bieži ir sastopami tādi līdzekļi, kas liek pamatīgi vilties!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, jo funkcionalitāte mani galīgi neapmierina :(

      Dzēst
  2. jā, žēl, pēc pirmām rindiņām par citrusa smaržu es jau sarosījos, tas ir tas kas man ķermeņa kopšanas līdzekļos piesaista, bet tas kā skrāpē un vel tā kartiņa, nu nē.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Citrusa fani to smaržu noteikti dievina! Bet nu skrubja funkcijas pilda gaužām švaki.

      Dzēst