otrdiena, 2012. gada 8. maijs

Iherb prieki beigušies?

Smagu sirdi šodien pastā saņēmu savu iherb sūtījumu. Pēc saceltā trača forumos par ilgo piegādi, es pārāk daudz nesatraucos, ka arī mans 22. marta sūtījums vēl nav pie manis ( ja neskaita to, ka iekšā bija lietiņa draudzenei un dāvana jubilejai, uz kuru jau sen nopirkta cita dāvana). Tātad sūtījums nācis vairāk kā 6 nedēļas. Pirmo reizi nācās maksāt nodokli par sūtījumu, kā arī 1 latu pastam, ka ļauj izmantot lielisko iespēju maksāt nodokli. Nepietiek, ka paka ceļojusi caur muitu, arī PVD štampeļi to rotā. Tagad būs nopietni jāapdomā, vai esmu gatava gaidīt tik ilgi, kā arī jārēķina vai ar piegādes maksu un PVN maz atmaksājas sūtījums ( Eh, lietiņas, kas nav pie mums pieejamas, vai ir daudz dārgākas..) Varbūt ir kāda alternatīva - internetveikals ar plašu klāstu, izdevīgām cenām, lētu piegādi un BEZ nodokļa?

10 comments:

  1. Šis ir bēdīgi, jā. Es gaidu savas 2 pakas no 15.aprīļa, jau gatavojos PVN maksāt. Diemžēl, bet izskatās, ka turpmāk būs jāmaksā visas muitas un PVNi un vēl jāgaida mēnešiem. Citas meitenes tikai tagad sāk saņemt marta sākuma pakas. Cik forumos runā, tad nav nekā līdzīga eiropā. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jap, visām draudzenēm arī aprīļa- marta pakas tikai tagad nāk un nodokli arī visas maksā...

      Dzēst
    2. Es arī skatos, ka citiem tādu problēmu nav . izskatās, ka tie ir mūsu maitasputni :/
      Sigma arī tagad ar nodokļiem, cik dzirdēju .

      Dzēst
  2. Es metu acis uz šo http://www.naturisimo.com/, jo piegāde ir bezmaksas, plus katram sūtījumam klāt nāk 5 paša izvēlēti paraudziņi (1-3 ml). Par nodokli gan nemācēšu teikt, un cenas, protams, tik zemas, kā iherb arī nav.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja vien tā nav kāda UK sala, tad nevajadzētu būt nodoklim. Cenas gan augstākas, bet ja nav piegades maksa & nodoklis nav tik traki. paldies par lapu :)

      Dzēst
  3. Es gaidu kopš 3.aprīļa un gatavojos maksāt PVN... Izskatās, ka tas būs mans pirmais un pēdējais sūtījums no Iherb!

    miss?

    AtbildētDzēst
  4. Es ar gaidu paku . Vajadzēja visu sutīt uzreiz :( cik tev liela summa bija un cik nodoklis ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man bija 35$ un kopa ar pasta latu bija 4,88 Ls nodoklis.

      Dzēst
  5. PVN var samaksāt internetbankā, un ar 2 maksājuma uzdevuma izdrukām pastam pietiek:) / lats jau ietaupās/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, un daudz kas ar visu nodokli tik un tā sanāk lētāks ka pie mums, kas nu mums te vispar ir pieejams no visa plašā iherb'a klāsta.

      Dzēst