pirmdiena, 2012. gada 28. maijs

L'oreal Nude Magique BB krēms


Šobrīd BB krēmi svin savu uzvaras gājienu un aizvien vairāki ražotāji tos sākuši ražot. Kādu laiku esmu testējusi šo Loreal krēmu ar SPF 12 un vēlos dalīties atsauksmēs. Salīdzinot ar citiem BB krēmiem, ko esmu mēģinājusi, šis ir atšķirīgs. Tas ir baltā krāsā ar sīkām violetām pērlītēm, kas krēmam piešķir nedaudz zilganu nokrāsu. Tas ir ļoti šķidras konsistences. Pieļauju, ka vārds "Magique' tā nosaukumā ir, jo klājot uz sejas, pērlītes izšķīst un piešķir tam toni. Tieši dēļ šīm pērlītēm man neizdodas šo krēmu labi uzklāt ar otu, līdz ar to klāju to tikai ar pirkstiem. Lai arī pērlītes ir smalkas, kamēr tās izšķīst, uz ādas ir sajūta kā berzējot smalku sejas skrubi.
     Ko sola ražotājs? 24 stundu mitrināšanu, izlīdzinātu sejas toni, "nude" ādas izskatu, noslēpt ādas defektiņus.
Vai solījumi tiek pildīti? Jāsaka, ka ar šo BB krēmu patiešām āda izskatās kā bez make up'a, tas ir ļoti vieglas, viegli sedzošs ( es pat teiktu mazāk nekā viegli) un līdz ar to visi ādas defektiņi ir papildus jānoslēpj ar konsīleri. Man ir light tonis un manai gaišajai ādai pēc pirmajām sauļošanās dienām tas ideāli der. Ziemas tonim būtu nedaudz par tumšu. Tā kā man ir kombinēta sejas āda ar T zonas tendenci taukoties priekš manis šis krēms der. Bet.. 24 stundu  mitrināšanu man kā ražotājam būtu neērti solīt, jo krēms ir pilnīgi matējošs un vispār nekādu mitrināšanu nejūtu, vienmēr apakšā klāju mitrinātāju. Taču reizēs, kad ir kāds sausāks pleķītis, tas to tikai vēl vairāk izceļ. Tā kā- domāju, ka sausas ādas īpašniecēm šis produkts diez vai derēs ( bet pamēģināt jau protams var, ja gribās). Vienai lietošanas reizei ir nepieciešams salīdzinoši daudz produkta, tas nav ekonomisks, iepakojumā ir tikai 30 ml, tūbiņa gan ir lielāka,radot iespaidu, ka saņemu vairāk produkta nekā patiesībā tajā ir :)
Kopumā vērtēju šo kā viduvēju produktu, tam ir gan plusi- matējošs, piemērots manam sejas tonim, un mīnusi- nav mitrinošs, neekonomisks, papildus jālieto konsīleris.
Vērtējums 6/10. Atkārtoti nepirktu, meklēšu ko labāku.
P.S. šeit varat izlasīt arī Ingas atsauksmi par šo krēmu!

1 komentārs: