otrdiena, 2012. gada 28. augusts

Orly nagu lakas

Orly nagu lakas jau kopš pirmās lietošanas reizes man ir tīri labi iepatikušās. Šobrīd visos Oniks Beta veikalos tām ir atlaide. Dārzaugļu ielā 18 ml maksā 2,80 Ls un 5ml maksā 1,32 Ls. Visos pārējos veikalos attiecīgi 3,50 Ls un 1,65 Ls. Atlaide spēkā līdz 6. septembrim. Arī es savu kolekciju papildināju ar 4 lieliskiem toņiem:
Lana, OMG, Nite Qwl. First Kiss

7 komentāri:

  1. Opā, es nemaz nezināju, ka Dārzaugļu ielā lakas maksā krietni lētāk! Kā ir ar citu produktu cenām?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par visiem produktiem nemāku teikt, bet tie, kas mani ir interesējuši Dārzaugļu ielā visi ir bijuši lētāk. Sākumā domāju, ka jaucu kaut ko, bet arī pārdevējas apstiprināja, ka tur lētāk.

      Dzēst
  2. skaistas krāsas :)
    manuprāt, ļoti skaists francītis sanāktu ar to First Kiss krāsu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Būs jāiemēģina, mani pašu visvairāk sajūsmina Nite Owl

      Dzēst
  3. Man vis labāk patīk Lana! No Orly man tikai kopjošie līdzekli, nevienas nagu lakas, tas jāmaina :)

    AtbildētDzēst