pirmdiena, 2012. gada 13. augusts

Tas brīdis tuvojas..

Pēdējo 3 nedēļu laikā man neizprotamā veidā šis viss ir nonācis manā mājā
Tapēc es jūtu, ka pienācis laiks noteikt sev kādus limitus, cik mēnesī es drīkstu pirkt. Kā jums izdodas "es gribu" kategorijas pirkumus aizstāt ar loģiski pamatotiem "man ir nepieciešams"?  Kad skatās uz katru atsevišķi nav tik traki, bet kad sāku skatīties noteiktā laika periodā ( kas nav garš) nu diez kas nav.. Kādi ieteikumi pāriet uz pirkumiem, kas ierindojami kategorijā man ir nepieciešams?

17 comments:

  1. Es sevi īpaši neierobežoju. Ja es gribu, tad man vajag. Kad tad man vēl sevi lutināt? Jā, vietējā Eurokos un Drogās mani jau sejā pazīst. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Līdz šim es arī to nedarīju, bet laikam būs jāsāk

      Dzēst
  2. Es parasti eju uz veikalu pēc lietām, kas man ir reāli nepieciešamas, bet pa ceļam vai pašā veikalā piepērku vēl visu ko..


    myvividvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lietas, kas ir nepieciešamas jau arī ir parasti vaininieces, kaut kam akcija, kaut kam labas atsauksmes un tā tas groziņš pildās :D

      Dzēst
  3. Es parasti sarakstu visu, visu ko griu, bet pēc tam lēnām atsijāju un galvā nodomāju, kas man tik tiešam ir nepieciešams. Lutināšānu nepametu. To, kas sen kārojas, reizi mēnesī jau var atļauties. Tā var būt ne tikai kāda skaistumprece, bet varbūt kāda procedūra, apģērbs, aksesuārs utt. Man ir tā:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. wishlists man arī ir, bet tur pārsvarā rakstu tikai tādus dārgākus pirkumus, vairāk vietas jau aizņem pārsvarā dažādi kopšanas līdzekļi, ko reti iekļauju vēlmju sarakstos

      Dzēst
  4. Es arī sevi īpaši neierobežoju. Bet laika gaitā kaut kā automātiski pirkumi nedaudz sarūk, jo kļūstu izvēlīgākā ar katru klāt nākušo pudelīti, bundžiņu, tūbiņu :)
    Un dažreiz palīdz apsolīšana sev nepirkt neko jaunu, kamēr kaut kas cits no konkrētās produktu grupas nebūs izlietots.
    Bet lielos vilcienos nepalīdz nekas, jā tā ir atkarība :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. šobrīd mani disciplinē fiziskais vietas trūkums :D

      Dzēst
    2. Jā, vietas trūkums ir vērā ņemams faktors :D

      Dzēst
  5. Pilnībā piekrītu, ka ar laiku rodas kādas tiešas vēlmes no produkta, kas automātiski atsijā lielu skaitu produktu un par paiet ilgāks laiks, kamēr daudz maz atrodi tādu, kurā ir tas ko vēlies.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas gan, ka sākumā acis spīdēju uz teju katru lietu, tagad jau ir kritiskāks skats.

      Dzēst
  6. Man gan nav ļoti lieli brīvie līdzekļi, lai katru mēnesi tērētu lielas naudas summas kosmētikā, bet tāpat pamanos visu ko atnest mājās no kosmētikas veikaliem, pērkot tādas lietas, man vienkārši izdalās kaut kāds laimes hormons, es nezinu. :D
    Toties kādas divas reizes gadā bez žēlastības visas nelietotās lietas varu arī izsviest laukā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tas jau laikam lielākajai daļai sieviešu, kad slikts noskaņojums- jāiet uz veikalu

      Dzēst
  7. Nē, nē, nē! Nerādi tik daudz iepirkumu vienā reizē, man uzreiz maciņš sāk niezēt un maksājumu kartes pašas lec rokās! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu, nu. Nevarētu teikt, ka Tava bloga ietekmē es neesmu tērējusies, tā kā neko nezinu ;)

      Dzēst