ceturtdiena, 2012. gada 30. augusts

Graenn meža aveņu hidrolāts, atsauksme

Šoreiz par mūsu pašu Latvijā ražotu, interesantu produktu- meža aveņu hidrolātu.
Kā iegūst hidrolātu? Hidrolāti tiek iegūti no augiem un satur konkrētā auga vērtīgās vielas - ēteriskās eļļas, organiskās skābes, vitamīnus un minerālvielas. Hidrolātus iegūst destilācijas procesā, kad ūdens tvaiki, plūstot cauri augu daļām, uztver augā esošās vielas.
Konkrēti šī hidrolāta sastāvā ir tikai 2 vielas- meža aveņu hidrolāts un kālija sorbāts.
Šo hidrolātu ražotājs iesaka lietot visiem ādas tipiem. Meža aveņu hidrolātam piemīt mitrinošas, ādu atjaunojošas, savelkošas un pretiekaisuma, kā arī tauku līmeni regulējošas īpašības. Nomierina un atjauno laikapstākļu bojātu ādu.
Ko saku es? Izmantoju šo hidrolātu tikai sejas kopšanai, kā toniku, neesmu mēģinājusi matu kopšanai, bet šis esmu lepna, ka šis ir mūsu pašu produkts! Baudījums sākas jau ar pudelītes atskrūvēšanu- tāda pilnīgi dabīga, stipra meža aveņu tēja, nekādu sintētisku aromātu (viena no retajām reizēm, kad man ir žēl, ka aromātu nevar nodot caur ekrānu). Uzklājot uz sejas patīkama, nomierinoša, atsvaidzinoša sajūta. Man ļoti nepatīk toniki, kas atstāj lipīgumu, kurus jūti arī pēc lietošanas to gribi nomazgāt. Ar šo tā nav. Arī lietojot to sevišķi bagātīgi, nav nepieciešamība mazgāt to nost, jo tas pilnībā iesūcas ādā, padarot to neticami samtainu, pat var iztikt bez krēma, ja tas nav pie rokas. Pozitīvi vērtējama arī spēja lieliski attīrīt ādu no kosmētikas, kas nav tikusi notīrīta ar kosmētikas noņēmēju. Šobrīd vairs nav tik karsts, lai varētu objektīvi vērtēt tauku līmeni regulējošo darbību, bet katrā ziņā mana āda neniķojas attiecībā uz taukošanos.

Hidrolātu var iegādāties 100 ml iepakojumā, kas ir ar izsmidzināmo uzgali un šajā 250 ml iepakojumā, kas arī ir vienīgais mīnuss, ko atradu šajā produktā... Caurums ir tik liels, ka nevajadzīgi palielina produkta patēriņu...
Pieejams ir arī nātru hidrolāts, kas sevišķi piemērots matu kopšanai, kā arī pelašķu- iekaisušas un  jutīgas ādas kopšanai, bet nevienu no tiem neesmu mēģinājusi.
Cena: 9,90 Ls par 250 ml
Vērtējums: 9/10 ( pie pārdomātāka iepakojuma būtu 10)
Vai esi mēģinājusi kaut ko no Graenn?
P.S. atvainojos, ka pēdējā laikā biju slinks blogotājs. gatavojos un izdzīvoju vienu skaistu pasākumu, tagad atkal centīšos rakstīt regulārāk.

15 comments:

  1. Interesants produkts, bet laikam tomēr uz mana plauktiņa nenonāks.
    Raksts ir labs, bet pats produkts neuzrunāja, + vēl tas iepakojums. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vizuāli iepakojums man patīk, bet prasītos arī funkcionāli pārdomāts iepakojums

      Dzēst
  2. Atbildes
    1. Dažos mazajos ekoveikaliņos, sarakstu var apskatīt http://www.graenn.lv/kur-nopirkt , kā arī internetveikalos, piemēram, ekoveikals.lv , lavandas.lv u.c.

      Dzēst
  3. mani gan uzrunāja! Gan produkts, gan iepakojums :))

    AtbildētDzēst
  4. Jauks raksts :)
    Varu ieteikt pārliet daļu no šī līdzekļa tukšā pudelītē ar dozatoru. Vismaz es tā daru - nopērku lielāku ziedūdens tilpumu (jo sanāk lētāk) un pa daļai leju iepriekš izlietotā ziedūdens pudelītē un problēma vairs nav problēma - ir tikai ieguvumi! :)

    Elīna

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par padomu, tik šobrīd īsti nav piemērots trauciņš šādam mērķim, laikam vajadzēja sākumā nopirkt to 100 ml pudelīti.. bet lielāks tilpums jau izdevīgāks :D

      Dzēst
  5. Jauns Tag raksts http://scentivory.wordpress.lv/2012/08/31/tag-cik-maksa-mana-seja/ :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies par tagošanu, grūti būs uzrakstīt, jo man katru dienu patīk kaut ko pamainīt, bet es mēģināšu, neapsolu gan, ka uzreiz.. ;)

      Dzēst
  6. Es arī pamanīju aveņu hidrolātu aptiekā, iegādāšos, kad piebeigšu tonikus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, nemaz nezināju, ka aptiekās arī viņus var iegādāties!

      Dzēst
  7. Cena ir kosmoss...jebkurš cits ziedūdenis maksa daudz lētāk īpaši jau 100 ml..

    AtbildētDzēst
  8. Šis iet manā wish-listē, izskatās ļoti vilinoši, it īpaši skaistie iepakojumi mani vienmēr pievilina :)

    AtbildētDzēst