piektdiena, 2012. gada 10. augusts

Šā brīža favorīti sejas make-upam

Laikam līdz šim neesmu rakstījusi nevienu rakstu par saviem favorītiem, bet ir pienācis laiks to mainīt! tas nu pastāstīšu par produktiem sejai, pēc kuriem roka pēdējo mēnešu laikā ir stiepusies biežāk nekā pēc citiem.


Chanel Vitalumiere Aqua tonālais krēms. Patiešām ir katra santīma vērts, lieliski izlīdzinās, ir patīkams uz ādas, izskatās dabīgi dzīvē, bet tajā pašā laikā padara ādu skaistu arī bildēs. Lieliski piemērots arī karstākām dienām, lieliski apvienots vieglums, kas tomēr spēj likt ādai izskatīties brīnišķīgi
Maybelline BB krēms lielisks dienām, kad ādai nepieciešams vien toņa izlīdzināšana un prasās kaut kas pavisam viegls. Ātri gan tērējas, bet arī cena ir ļoti pieejama.
ArtDeco Bronzing Glow Blusher - nezinu pietiekami daudz labu vārdu, lai salielītu šo produktu pietiekami. Mīlu tajā visu- sākot no lieliskā iepakojuma, beidzot ar toni un lietošanas ērtumu. Lieliski sabalansēts korallis, rozā tonis un iedegums. Steidzoties uzklāj uz vaigu galiem un izskaties lieliski starojoša, starojoši vislabākajā nozīmē. Šis ir no vasaras limitētās kolekcijas, tā kā- ja iekārdināju, jāpasteidzas ;)

The Body shop bronzeris, tonis 01. Lielisks matētais bronzeris, kas lieliski iztušējas. Nekā lieka, izskatās dabīgi uz ādas. Iepakojumā izskatās diez gan tumšs, bet ir iespējams uzklāt pavisam plānā kārtiņā ( protams, ja ir vēlēšanās iespējams panākt arī tumšāku efektu).
Dior loose powder - mans favorīts kā finiša pūderis, nedaudz smalkāka maluma nekā Too faced primed& poreless, līdz ar to vairāk piemērots ikdienas lietošanai. Vispār nerada kūkas efektu, uz ādas nav manāms, vien nofiksē grimu un padara ādu maigāku un gludāku. Un iepakojums tik liels, ka šķiet pietiks mūžībai. To ir patīkami turēt rokās, tāds pamatīgums apvienojumā ar labu gaumi. Tiesa līdzņemšanai nav piemērots, bet es vispār neriskēju staipīt birstošos pūderus līdzi.
Garnier rullītis pret tumšajiem lokiem. Ļoti ērts lietošanā, pēc uzklāšanas ir patīkama svaiga sajūta. Sevišķi viegli izlīdzinās, kas acu zonai ir jo īpaši patīkami. Jāsaka, šad tad steidzoties izmantoju ne tikai kā konsīleri zem acīm, bet arī citu nepilnību maskēšanai. Iepakojumā ir veseli 15 ml, kas salīdzinot ar citu firmu produktiem ir varen daudz. Man šis konsīleris patīk pat labāk par slaveno YSL touche eclat, jo tas neskatoties uz vieglumu, tomēr ir vairāk "jāiestrādā" ādā.
Kādi ir Tavi šābrīža favorīti ?

9 komentāri:

  1. Jā, Maybelline BB daudziem tagad favorīts! Tas ArtDeco Bronzing Glow Blusher skaistā tonī. Laikam uz visiem ādas tipiem izskatās satriecoši.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kā ar pirkstu pārbraucu tam ArtDeco testerim uzreiz sapratu, ka man vajag un nekļūdījos :)

      Dzēst
  2. Es dodu prieksroku garnier bb kremam,prasas,lai mitrina seju a shotas baigi sauss prieks manis,metajas atvilktnee..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā kā man vasarā āda kļūst taukaina/ kombinēta man vasarai viņš par treknu, bet ziemā nav nekādas vainas.

      Dzēst
  3. ArtDeco izkatās ļoti labs un iepakojums arī skaists. Pilnīgi sagibējās man arī tādu :)

    AtbildētDzēst
  4. Es arī "ieķēros" ArtDeco vaigu sārtumā. :)

    AtbildētDzēst
  5. Jā ArtDeco vaigu sārtums tiešām skaists. Par Chanel Vitalumiere Aqua arī labas atsauksmes dzirdētas. :)

    AtbildētDzēst
  6. Un kurš atvērs Dior kastīti? Es grib zināt, kas tai vēderā?

    AtbildētDzēst