otrdiena, 2012. gada 30. oktobris

Piebeigts oktobrī

Oktobrī sevišķi cītīgi lietoju jau iesāktos produktus, kas rezultējās 15 izlietotos iepakojumos. Tā ir labā ziņa, bet ir arī sliktā- tā kā bija lietas, kas man tīri fiziski beidzās, tad bija tomēr jādodas uz veikalu, līdz ar to project pan 35 nesanāks, bet šoreiz man būs īstenots project pan 25, kas arī nav slikti- 2 mēneši bez neviena pirkuma un patīkami brīvākas atvilktnes ar vietu jaunām lietām.Turklāt drīz Baltic Beauty izstāde, aiziet, paskatīties un neko nenopirkt man pagaidām vēl trūkst raksturs.
Bet nu pie mini-atsauksmēm par pabeigto!
1. Attirance šokolādes dušas želeja- kopuma patika, nesausināja ādu, nākamo ņemšu ar citu smaržu. Pilna atsauksme šeit
2. The Body shop Hemp hand protector- strādā labi, smaržo manam degunam slikti. Atkārtoti nepirkšu
3. Scholl kāju krēms- normāls krēms, nemainīja manu pārliecību, ka neviens krēms nedara brīnumus un kvalitatīvs pedikīrs ir neizbēgams.
4. Organic shop krēma brulē ķermeņa sviests- ļoti barojošs, ekonomisks. Pilna atsauksme šeit
5. Adidas dezītis- labi smaržo, darbiņu dara, bet uz alumīnija sāļu rēķina
6. DNC zilie māli- kā jau māli- labi attīra, bet pēc tam jālieto labs krēms
7. Graeen meža aveņu hidrolāts- ļoti patika, domāju iegādāšos atkārtoti.Pilna atsauksme šeit
8. Domašniji recepti dadžu matu eļļa- pērku atkārtoti, patīk vēl joprojām, pirkšu vēl.
9. Korres guavas lūpu sviests- labi kopj lūpas, bet izskatās nedaudz balti uz lūpām, tāpēc izmantoju lūpu kopšanai uz nakti. Nākamreiz pirktu ar tonīti, nevis baltu.
10. Lumene acu želeja- diez gan  labi patika, bet pilnīgā sajūsmā nebiju. Labs variants, ja nepieciešams risinājums par saprātīgu cenu. Pilna atsauksme šeit
11. Bes matu krāsa- kvalitāte, kam uzticos jau ilgu laiku.
12. ELF otu šampūns- laba biznesa ideja, turpmak otas mazgāšu ar parasto matu šampūnu. Atsauksme šeit
13. Loreal True match pūderis- ne tikai matējošs, bet arī vidēji sedzošs, patika.
14. Sally hansen Diamond shine- nekas īpašs.
15. Ed Hardy mini smaržiņas- ir arī lielās, šīs bija daudz noturīgākas, nu kā jau testeri :D
Un kā Tev oktobrī veicies ar tukšo taru ? :)

10 comments:

  1. Ia, nerunā! Nebiju čakla tērētāja!
    Rakstu par ziliem māliem, lūdzu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šiem kastīti jau izlidināju miskastē, notestēšu jaunos un tad uzrakstīšu ;)

      Dzēst
  2. Tev ļoti labi veicies! Es gan oktobrī slinka biju, ļoti maz ko piebeidzu, bet nu vismaz ir drošas iestrādes novembrim :D

    AtbildētDzēst
  3. Oho, pamatīgi piestrādājusi, es varu sev paglaudīt pa plecu, vai ne? :)
    Es gan nesapratu to Organic Shop sviestu, man tas līdzinājās plastelīnam, ne to uzzieķēt, ne nomazgāt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viennozīmīgi, nākamajam mēnesim jau arī sarakstiņš gatavs :D
      mana panākumu atslēga bija ņemt pavisam nedaudz, bet jāsaka, priekš tāda rudens vēl pirms jāsāk māja kurināt, bija bišķi par treknu arī man.

      Dzēst