piektdiena, 2012. gada 1. jūnijs

Piebeigts maijā

Man pašai vienmēr patīk lasīt atsauksmes, kad produkts ir izlietots un kārtīgi iepazīti visi tā plusi un mīnusi. Tāpēc arī es padalīšos ar atsauksmēm par produktiem, kas pabeigti maijā.
1. Beauty & science (BES) Cool-it. Labs draugs blondīnēm- zilais šampūns. Izskatās kā šampūns- tinte. Maniem matiem tīrā veidā bija par koncentrētu, jo mēdza palikt zilgani-violētas šķipsnas, tāpēc lietoju to atšķaidītu ar parasto šampūnu, šādi tas savu funkciju pildīja ideāli un negribētais dzeltenums manos matos neparādījās, turklāt ļoti ekonomiski lietojās. Šis 300 ml iepakojums man gāja aptuveni gadu. Pirku Mary Fiore salonā, bet esmu redzējusi arī Kolonnas salonos, cena ap 5 ls. Savu funkciju pilda, vērtējums 9/10.
2. Madaras dziļi attīrošās putas. Šķiet, ka šis ir produkts, ko ir mēģinājuši ļoti daudzi, un tā vērtējums ir neviennozīmīgs, kāds ir sajūsmā, kādam velk ādu, kādam nepatīk aromāts.. Es laikam nepiederu ne pie vienas no šīm grupām, jo sajūsmā neesmu, tas šķiet tāds vienkāršs produkts, kas pilda savu funkciju, taču neredzu tam arī nekādu īpašo pievienoto vērtību. Nevaru sūdzēties arī par diskomfortu to lietojot un arī pret aromātu man nav nekādi iebildumi, turklāt putām tas nav tik izteikts kā citiem produktiem ( ja vien neatskrūvē vaļā un nesmaržo šķidrā veidā). Gribētos nedaudz vairāk mitrināšanas tīrīšanas laikā. Cena 11,50 ls. Es gan to pirku izpārdošanas diennaktī, tāpat kā esmu darījusi ar visiem Madaras produktiem. Vērtējums 7/10.
3. Now foods kokosriektu eļļa. Par šo masku jau esmu rakstījusi šeit. Īsumā- esmu pievienojusies sajūsmas pilnajiem cilvēkiem, kam patīk rezultāts kādu sniedz kokosriekstu eļļa matiem. No desmit- desmit.
4. D&G 3. L'Imperatrice. Nemēdzu pirkt smaržas, kuras ir iemantojušas masu popularitāti, taču šim nespēju turēties pretī, apsveru iespēju arī pirkt atkārtoti. Lai arī šis tiek pieskaitīts pie koksnes aromātiem ar kivi, ciklamena un muskusa notīm, manam degunam tas šķiet kā patīkams, viegls augļu aromāts, kas ir interesants un mainīgs, piemērots ikdienas lietošanai.  Vērtējums 10/10.

6 komentāri:

  1. Par Madaras putām man identisks viedoklis :) Normālas, bet nekas tāds īpaši labs vai slikts. Katrā ziņā otrreiz nepirkšu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā, šajā cenu kategorijā ir arī labāki produkti :)

      Dzēst
  2. Par D&G 3. L'Imperatrice arī tikai labi vārdi, es jau pūšu otro pudeli, palikusi 2/3, ņemot vērā, ka lietoju tikai vasarā :) Nu ļooooti patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, šīs ir vairāk vieglas pavasara/vasaras smaržas, bet man arī drūmajos gadalaikos uznāk vēlme pēc viņām.

      Dzēst
  3. es ka reiz mekleju jaunas smarzhas vasarai- aizieshu uz veikalu shis D&G notestet. Paldies par ideju!

    AtbildētDzēst