sestdiena, 2012. gada 1. septembris

Piebeigts augustā

Nemanot arī pēdējais vasaras mēnesis ir paskrējis. Šī vasara bija tik piesātināta ar dažādiem patīkamiem notikumiem, ka pat nepamanīju, kā pienāca septembris...
Ķeramies klāt pabeigtajiem produktiem+mini atsauksmēm
Augustā pavisam piebeigti 9 produkti.
Sejas kopšanas produkti
Lumene natural code Stay in control toniks. Tāds vidusmēra toniks, manuprāt, pildīja tikai attīrīšanas un tonizēšanas funkciju, Karstajās dienās nemanīju, ka būtu izmainījušies manas ādas paradumi attiecībā uz spīdēšanu. Tāds diez gan spēcīgs, nepārāk dabisks aromāts. Tikai normāls produkts, kuru diez vai pirkšu atkārtoti.
Humphreys Witch hazel astringent. Pasūtīju no iherba kā sejas toniku, sola ādas mitrināšana, balansa nodrošināšanu, bet nu tā smaka... es vienkārši nespēju produktu ar tādu smaku lietot uz sejas, bet tā kā nepatīk man lidināt produktus ārā, ja vien tie nav pilnīgi nekam nederīgi, tad lietoju to citam ražotāja ieteiktajam mērķim- ādas nomierināšanai pēc kāju skūšanas. Lai arī šo funkciju tas veica labi, bet nu smakas dēļ otrreiz nepasūtīšu.
Matu kopšanas produkti
Now foods berry full shampoo. Viens no retajiem iherba šampūniem, kas man nepatika. Praktiski vispār neputoja, tā kā sausināja matus, kuplumu arī nekādu nemanīju. Izmantoju, lai šķaidītu zilo šampūnu.
Professional by fama reconstructing shampoo . Šis šampūns iegādājamas salon line, dažos salonos un noteikti nav to padsmit latu vērts. Ļoti agresīvs, sausinošs, ar ātri apnīkošu aromātu. Nekādu atjaunošanu arī nemanīju. Bet nu pati vainīga- vajadzēja sastāvu izlasīt pirms pirkšanas nevis mājās, tur jau arī nekādu atjaunošanu nevarēja gaidīt.
Visa pārējā kopšanas produkti
Satin care skūšanās putas- funkciju pilda, labi smaržo, bet ātri beidzas.
Madara tonizējošās dušas ziepes- ar šīm man neizdevās sadraudzēties nu galīgi. sausināja ādu, nenormāli ātri beidzās. Manu pilno atsauksmi variet izlasīt šeit
Nivea Lotus&beauty dušas želeja. Kā dušas želeja man nepatika, bet lieliski izmantoju kāju skūšanai.
Isana nagu lakas noņēmējs- komentāri laikam lieki, esmu sajūsmā, pērku atkal un atkal..
Bioluxe Organix Arnica kāju krēms- lielisks viegls mitrinātājs, vairāk piemērots pēdām bez izteiktām problēmām, ļoti ātri iesūcas āda, nav taukains.
Sanāca laikam diez gan gari, paldies, ja tiki līdz galam ;)
Un ko Tu šomēnes "piebeidzi"?

8 komentāri:

  1. Jāāā, Isana nagu lakas noņēmējs ir tīrākā fantastika, pat visas gliterlakas nāk nost kā uz burvju mājiena!
    Un tā smarža! Reizēm, kad esmu nagus notīrījusi, pēc laika domāju - hmmm, kas man tās par tik smukām smaržām, bet tad atceros, ka tā nāk no...miskastes :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, šis nudien ir viens no retajiem, ar kuru var nagus tīrīt arī pie neatvērta loga un vīra klātbūtnē :D

      Dzēst
  2. Jā, es arī esmu Isana fane :)))
    Es labprāt palasītu par produktiem no Iherb, kas tev patīk. Vai tu neplano kādu rakstu par favorītiem?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par ideju, mēģināšu tādu rakstu izveidot, parasti kad kaut kas baigi iepatīkas no iherba uzrakstu rakstiņu, bet mēģināšu apkopot no visa lēruma, kas mēģināts, kas man ir bijis sevišķi mīļš!

      Dzēst
    2. Es labprāt palasītu, jo parasti vēlos ko pasūtīt, bet nezinu kas ir kas.

      Dzēst
  3. Jāpamēģina būs vienreiz tā ISANA, mani nagi neko citu, izņemot Mavalu nepieņem, sāk uzreiz tā kā lupatiņas slāņoties.

    Un 9 piebeigtie produkti ir liels cipars, turamies! :)

    AtbildētDzēst
  4. Tāds negatīvs mēnesis produktu ziņā - bet prieks, ka neizmet tos produktus, kuri arī nepatīk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tā kaut kā ir sanācis, atsevišķajos rakstos jau gribas dalīties pārsvarā ar tiem veiksmīgajiem atklājumiem, bet jāpastāsta jau arī par lietām, kur viss nerādās tik rožainās krāsās ;)

      Dzēst