ceturtdiena, 2012. gada 11. oktobris

Bourjois Mineral matte mousse foundation, atsauksme

Šodien atsauksme par produktu ar ļoti garu nosaukumu- Bourjois matējošajām, minerālajām tonālajām putām. Latvijā šo neesmu manījusi ( ja kaut kur ir pieejams, palabojiet mani), bet tā kā biju lasījusi diez gan daudz labu atsauksmju + atradu par pieejamu cenu, nolēmu pasūtīt un pamēģināt pati.
Kā redzams, produkts jau labu laiciņu testēts, līdz ar to ir izveidojies pilnīgs viedoklis. Pozitīvais:
Ļoti dabīgs finišs, neskatoties uz to, ka matēts. Lieliski tiek galā ar porām, neaizķepina, bet padara daudz nemanāmākas. Uz ādas ļoti patīkams, komfortabls, mierīgi varu nēsāt arī bez pūdera ( man kā kombinētas ādas īpašniecei tas gadās nepārāk bieži). Ļoti forši iztušējas, jāsaka, šis ir viens no retajiem produktiem, kuram līdzi nāk otiņa, kas tiešām darbojas. Ja kaut kur jādodas un nav vietas lielajai otai, šo paņemot līdzi arī varēs smuki uzklāt produktu. Šis tonālais līdzeklis, manuprāt, ir viegla- vidēja seguma. Noturība- labāka nekā vairumam drug store līmeņa tonālajiem. Tagad modē ir "manas lūpas, tikai labākas', tad par šo līdzekli var teikt- mana āda, tikai labāka.
Tagad par negatīvo- pats sliktākais, kas šim tonālajam ir- tā ir smarža. Tāda sintētiski plasmasīga, kādu laiciņu jūtama arī uz ādas, ja ar to var sadzīvot, tad nekāda vaina. Lielāks patēriņš nekā šķidrajiem tonālajiem līdzekļiem. Nav plašs toņu piedāvājums, ja nemaldos tikai 4.
Man ir pats gaišākais-81 un tas man labi der.
Vērtējums: 7-8/10 ( mīnuss par aromātu, nepieejamību LV)

1 komentārs: