piektdiena, 2012. gada 28. septembris

Lielisks duets cīņai ar tumšajiem lokiem

Tumšie loki zem acīm bijusi problēma man jau ilgu laiku. iespējams ģenētiski noteikta, jo arī mamma ar to cīnās. tad nu šodien dalīšos risinājumā, kuru šobrīd lietoju un jāsaka, ka tas lieliski strādā!


Tad nu mani varoņi ir The balm time balm konsīleris un Sigma P86 ota ar sintētiskajiem sariņiem. Ilgu laiku konsīleri trauciņos, paletēs stāvēja nelietoti, jo man nepatīk tos lietot ar pirkstiem, nehigiēniski un vienkārši neērti. Šī ota ir lieliska tieši zonai zem acīm, ļoti ērta lietošanai ap degunu, muti. Kad tikko saņēmu mani mazliet biedēja tās izmērs, nebiju gaidījusi, ka tā ir tik liela.
 Salīdzinājums ar klasiska izmēra acu ēnu otu. Otas izmērs un forma lieliski izlīdzina konsīleri un rada dabisku izskatu, savukārt konsīleris nodrošina lielisku maskēšanu pat dienās, kas seko pēc maz gulētam naktīm ar nepārak estētisku skatu zem manām acīm. Konsīleris lietojas ļoti ekonomiski, pietiks nudien ilgam laikam. Jāizlīdzina nedaudz rūpīgāk nekā šķidras formas loku maskētāji, bet ir tā vērts.

Pa kreisi pirms, pa labi pēc.
Mans vērtējums: 10/10 gan konsīlerim, gan otai.
Konsīleri iegādājos feelunique internet veiklā.
Sigmas otas var iegādāties šeit . lai saņemtu 10% atlaidi septembrī izmanto kodu SB2012, oktobrī DEAL2012 


6 komentāri:

  1. dikti krēmīgs vai nē ? Agrak lietoju Laura mercier secret kosnīleri, bet nu mana āda acu zonā viņa biezumu vairak netur :(
    par the balm daudz lasīts, visur labas atsauksmes )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grūti salīdzināt, LM neesmu mēģinājusi. nedaudz ir krēmīgs, bet ne tāds taukaini/ biezi krēmīgs, nu grūti tā izstāstīt sajūtas, bet nav tāds "treknais". Arī ar pirkstu ņemas tādā pavisam plānā kārtiņā. Es teiktu, ka derēs visiem, kam nav super sausa āda ap acīm.

      Dzēst
  2. Izklausās, ka šo man vajag! Kāds tonis Tev ir?
    Man ir Laura Mercier, bet tas galīgi neder acu zonai, pārāk smags, ķepīgs un saiet krunciņās, nevar izlīdzināt arī tik labi. Visādi citādi tas ir lielisks, bet noteikti nav paredzēts acu zonai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Beigās paņēmu lighter than light. Tikko kad uzklāju, domāju būs par gaišu, bet ir tieši kā vajag, kad izlīdzina :)

      Dzēst
  3. Rezultāts ļoti labs! Es gaidu jauno Armani konsileri :)

    AtbildētDzēst